Zamknij

Social Media - Grudzień 2013

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Lista najczęściej udostępnianych reklam i virali w 2013r.

W ciągu minuty na YouTube trafia 600 materiałów wideo, a każdego dnia internauci oglądają w serwisie 4 mld filmów. Krótkie i treściwe materiały są wybierane najczęściej. Jednak w 2013 roku rekordy oglądalności biły piękne materiały filmowe, które to trwały nawet 3 minuty.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Co dalej z rynkiem RTB?

Co dalej z rynkiem RTB?

Słowo 2013 roku w branży marketingowej? Kandydatów jest kilku, ale jednym z nich jest z pewnością RTB – model sprzedaży aukcyjnej reklam online. To zagadnienie, którego nie wypada nie znać, a nadchodzący rok zapowiada się dla niego obiecująco.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Rewolucja na rynku papierowych materiałów reklamowych

Na polski rynek wkracza Connect To Web® (Webowe Klucze USB oraz Webowe Karty Lojalnościowe USB), czyli wsparcie komunikacji BTL i wysyłkowej.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Robert Lewandowski pozbył się Serca i Rozumu

Sotrender opublikował kolejne wydanie cyklicznego raportu #FanpageTrends, a w nim wyniki działań prowadzonych przez strony na Facebooku pogrupowane w 5 kategorii głównych i 40 kategorii szczegółowych. Listopad okazał się szczęśliwy dla Roberta Lewandowskiego, Kamila Bednarka oraz Małego Głoda. Które marki wypadły w ubiegłym miesiącu najlepiej?

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Facebook coraz bardziej zakupowy

Około jednej piątej czasu poświęcanego na korzystanie z telefonów komórkowych przypada w USA na przeglądanie Facebooka. Dlatego też czołowi marketerzy zamieszczają w mobilnej wersji Facebooka zarówno przekaz związany z promocją marki, jak i przekaz handlowy oraz direct response. Bo co robią ludzie, stojąc w kolejkach na zakupach? Przeglądają Facebooka na ekranach telefonów!

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

VOD nie tylko dla młodych

Blisko 1,7 mln polskich internautów, którzy odtwarzają materiały audio i wideo w sieci to osoby w wieku 25-34 lata. Okazuje się też, że robi to co piąty użytkownik sieci między 7 a 14 rokiem życia i niemal co drugi powyżej 55 roku życia – wynika z sierpniowego badania Megapanel PBI/Gemius.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Strona 1 z 1 1

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.