Zamknij

Social Media - Kwiecień 2013

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Polscy piłkarze na Facebooku

Na przełomie lutego i marca 2013 Pentagon-Research przeprowadził kompleksowe badanie obecności w mediach społecznościowych zawodników oraz drużyn występujących w polskiej Ekstraklasie i niemieckiej Bundeslidze.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Ponad 63% młodych Polaków nie ogląda reklam internetowych

Ponad 63% młodych Polaków nie ogląda reklam internetowych. Jednocześnie aż 69% osób wyraża wobec nich obojętność. Czy reklamy faktycznie nie wzbudzają zainteresowania młodego pokolenia? W jaki sposób reklamodawcy mogą zatem przyciągnąć jego uwagę?

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Trendy webowe okiem Symetrii

Trendy webowe okiem Symetrii

Gwałtownie rosnąca popularność urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu - smartfonów i tabletów to duże wyzwanie dla marketerów, którzy muszą uwzględniać specyfikę tych kanałów, jednocześnie pamiętając o zachowaniu spójności i integralności dystrybucji cyfrowych treści.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 1

Facebook ułatwia targetowanie reklam i liczy ROI

Facebook wprowadza w USA kategorie partnerów, proste narzędzie pozwalające marketerom każdej wielkości targetować reklamy do szerszych grup odbiorców. Na przykład lokalny dealer samochodów może prezentować swoje ogłoszenia ludziom, którzy mieszkają w pobliżu i szukają nowego auta.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Facebook - nowe funkcje marketingowe

Facebook - nowe funkcje marketingowe

Informujemy o nowościach dotyczących funkcji marketingowych na Facebooku: rozpoczęciu testów alfa reklam zamieszczanych w Aktualnościach za pośrednictwem usługi Facebook Exchange (FBX) oraz nowych rozwiązań dotyczących reklam prowadzących do instalacji aplikacji mobilnych.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Strona 1 z 1 1

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz