Zamknij

Social Media - Czerwiec 2013

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Dlaczego Facebook naśladuje Twittera

Zmiany na Facebooku niosą spore zainteresowanie i jednocześnie pytania związane z ich funkcjonalnością. Tym razem Facebook wprowadza hashtagi.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Kupujesz zdjęcia do reklam? Fotolia.pl radzi

Jak szukać odpowiednich zdjęć planując kampanię outdoorową oraz na co zwrócić uwagę przy ich wyborze podpowiada Beata Jaroszewska, Dyrektor Operacyjny Fotolia na Polskę.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Swapp - polska odpowiedź na Zyngę

Czy projekt za 4 miliony ma szansę na coraz ciaśniejszym rynku? Krzysztof Gagacki z G7 Media wraz z Michałem Brańskim z o2.pl tworzą Swapp, firmę która zajmie się produkcją darmowych gier mobilnych.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Z „młotkiem” na reklamy

Rynek reklam online to wciąż dynamicznie rozwijający się segment działalności w sieci. Bicie kolejnych rekordów, zarówno jeśli chodzi o wydatki, jak i przychody, nikogo już nie dziwi. Tym bardziej, że reklamodawcy nie muszą już błądzić w ciemności i emitować reklam na zasadzie prób i błędów.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Kasia Tusk i "Baba z Radomia". Co się dzieje z bohaterami portali społecznościowych

Jak szybko można stać się sławnym wie nie tylko Kasia Tusk, Ewelina Lisowska, czy nieszczęsna ,,Baba z Radomia”. Co dzieje się z ludźmi, którzy stają się bohaterami portali prześmiewczo-sarkastycznych nikogo raczej nie obchodzi, gdyż właśnie odkryto nowy, tani i trafiający do odbiorcy przekaz.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Retargeting to 4-krotny wzrost skuteczności

Wraz ze spadkiem skuteczności tradycyjnych form reklamy internetowej, marketerzy stanęli przed trudnym wyzwaniem - jak nadal zwiększać konwersję. Z pomocą przychodzi im retargeting, czyli reklama „podążająca za użytkownikiem”. Według najnowszych badań, jej skuteczność jest nawet 4-krotnie większa, niż tradycyjnych modeli.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Zachwyt nad social media ostygł

Bezkrytyczny zachwyt wszystkim, co kryje się pod frazą social media, wyraźnie ostygł. Po fazie marketingowej ekspansji pojawiły się pytania o ROI i nieliczne, zwykle wymijające odpowiedzi. Nie tylko marketerzy mają poczucie, że coś jest nie tak. 8,5 mln Amerykanów przestało korzystać z FB w ciągu ostatnich 6 miesięcy!

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Branża finansowa odkrywa potencjał mediów społecznościowych

Obecnie dostęp do internetu ma praktycznie każdy. Nie wyobrażamy sobie już życia bez poczty elektronicznej, przelewów i zakupów online. Prawie każdy z nas korzysta także z serwisów społecznościowych.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Strona 1 z 1 1

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.