Zamknij

Social Media - Lipiec 2013

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Oszukany Twitter Adama Hofmana

Oszukany Twitter Adama Hofmana

Twitter to główny kanał komunikacji polskiej klasy politycznej. Rzadko który poseł czynnie udziela się na Facebooku, o G+ nie wspominając. Tymczasem ćwierkać lubią wszyscy, od koalicji po opozycję. Tym bardziej dziwić może to, co spotkało ostatnio Adama Hofmana.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Nie umiesz liczyć? Nie reklamuj się!

Efektowna kreacja reklamowa owszem, może być kluczem do sukcesu, ale tylko jeśli jest efektywna. O skuteczności reklamy mówi cały gąszcz wskaźników i mierników. Żeby się w nich odnaleźć trzeba sporo się nagłówkować, ale warto, bo tylko dogłębna analiza i odpowiednia kalkulacja pokażą nam, czy budżet na reklamę rzeczywiście został dobrze wydany.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Prawdziwa Gra toczy się w mediach społecznościowych

Ponad 3 mln postów, żywe reakcje fanów i fale komentarzy zalewające takie serwisy jak Facebook czy Twitter. Użytkownicy Internetu nie przełączają się już pomiędzy dwiema przestrzeniami – rzeczywistość analogowa i wirtualna stapiają się w jedną.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 6

Co motywuje blogerów

Agencja Streetcom Polska przeprowadziła w czerwcu ogólnopolskie badanie wśród blogerów. Głównym celem było poznanie motywacji do prowadzenia bloga oraz zwyczajów blogerów.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Po co komu wideo na Instagramie?

Kilka dni temu Instagram, do tej pory oparty na edytowaniu i publikacji zdjęć ze smartfona, ogłosił wprowadzenie nowej funkcji. To możliwość nakładania filtrów na krótkie 15-sekundowe filmy i publikowania ich w profilu użytkownika. W ciągu 24 godzin od wprowadzenia nowej opcji użytkownicy Instagrama wgrali 5 milionów filmów, co wskazuje na niewątpliwie duży potencjał nowego rozwiązania.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Marketing przez wielkie „M”

Marketing przez wielkie „M”

Baner reklamowy, ulotki, plakaty, reklama firmy w prasie? Nuda, to już było. Najwyższy czas postawić na możliwości content marketingu.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 6

Strona 1 z 1 1

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.