Zamknij

Social Media - Wrzesień 2013

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Najbardziej responsywne formaty reklamy online

Najbardziej responsywne formaty reklamy online

Według danych zebranych przez instytut ComScore reklama przepisaniowa Type-in™ jest znacznie skuteczniejsza od tradycyjnej reklamy online. W niektórych przypadkach nawet dziesięciokrotnie!

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Siła YouTube w Polsce

Dziennie odwiedza go 2 miliardy ludzi. Dla wielu na całym świecie stał się źródłem wiedzy i centrum rozrywki każdego dnia. Myślisz wideo, mówisz YouTube. Jego przewagę i siłę w sieci w jednej infografice przedstawiła agencja Tube.AD.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Wideo stymuluje wzrost rynku reklamy

Wideo stymuluje wzrost rynku reklamy

Reklama w internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 milionów. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego jest to wzrost o 9,6%.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Smartfon – gadżet typowego „leminga”?

W kwietniu 2013 dom mediowy MEC już po raz trzeci zrealizował badanie dotyczące użytkowania smartfonów przez polskich internautów. W obecnym roku 52% Internautów deklarowało, iż korzysta ze smartfonów, odsetek ten jest zbliżony do wyniku z roku 2012.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Strona 1 z 1 1

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz