Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Social Media

 

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Poradnik sześciu kroków: jak pisać maile do dziennikarzy

Wiele mówi się dziś o potędze treści. Ale nawet najbardziej wartościowy i interesujący przekaz nie wypromuje się sam, o czym niektórzy wciąż zapominają. Marnując tym samym potencjał kontentu.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Jaki będzie rok 2015 w mediach społecznościowych?

Firma badawcza IRCenter opublikowała infografikę towarzyszącą kolejnej edycji badania mediów społecznościowych w Polsce. Dostępny raport z badania przedstawia dane dotyczące korzystania przez internautów z mediów takich jak: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, blogi, portale i fora internetowe.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Jak zbudować wizerunek atrakcyjnej marki w oczach różnych pokoleń?

Stworzenie marki atrakcyjnej w oczach jej grupy docelowej to wyzwanie całej organizacji. Znajomość nawyków grupy docelowej, ich wyznawanych wartości i preferencji może pomóc marce zweryfikować i obecną strategię komunikacji i dopracować procesy i przekaz, by był spójny w całym procesie zakupowym i skuteczny.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Facebookowicze interesują się zdrowiem

Jeśli o największej wyszukiwarce świata, Google, mówi się z przekorą dr. Google, z uwagi na to, że pytamy go coraz częściej o to jak się leczyć, to podobną rolę zaczyna spełniać Facebook. Według najnowszych badań Catvertiser.com opublikowanych w raporcie “Social Footprint. Farmacja”najpopularniejszy serwis społecznościowy świata traktujemy jak wielką przychodnię.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Fakty i Mity o SEO i PPC

W świadomości wielu marketerów panują nieraz błędne przekonania dotyczące SEM, czyli działań SEO, pozycjonowania i kampanii linków sponsorowanych. Firma SEMSTORM zebrała najbardziej powszechne z nich wyjaśniając, na czym polegają nieścisłości. Poniżej znajdują się najbardziej popularne mity o marketingu w wyszukiwarkach.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

6 kluczowych czynników brandingu w Internecie

Marki, które odnoszą sukces w Internecie muszą być rozpoznawalne i autentyczne. Serwis internetowy powinien być nowoczesny, zgodny z trendami, ale też obfitujący w aktualności i potwierdzenia bieżącej działalności, gdyż konsumenci są bardzo podejrzliwi wobec firm, które nie publikują takich informacji.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Google nie lubi podróbek, czyli zmiany algorytmu w 2014

Każdego roku Google wprowadza ok. 500-600 poprawek w algorytmie odpowiedzialnym za dostarczanie wyników wyszukiwania. Skutki większości z nich są niewielkie, jednak co pewien czas wdrażane są znaczące zmiany, spektakularnie zmieniające topowe pozycje w rezultatach wyszukiwania.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Czterokrotny wzrost liczby użytkowników YouTube’a

Trzy czwarte polskich internautów odwiedza YouTube’a. Popularność serwisu cały czas rośnie – w ciągu ośmiu lat zainteresowanie serwisem zwiększyło się czterokrotnie. Zobacz, jaki odsetek użytkowników sieci odwiedzał YouTube’a w poszczególnych latach.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

3 kroki do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych

3 kroki do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych

E-mail marketing to niezawodne narzędzie do utrzymania relacji z klientem, a tym samym promocji produktu, usługi, marki czy firmy. Decydując się na przeprowadzanie kampanii e-mail marketingowych ważne jest, aby zadbać o maksymalizację efektywności przy zachowaniu jak najniższych kosztów całej kampanii.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Nie słabnie popularność Facebooka w Polsce

Obecnie odwiedza go ponad trzy czwarte użytkowników sieci. W 2007 roku na stronę Facebook.com wchodził zaledwie co setny internauta. Sprawdź, jak w naszym kraju rosło zainteresowanie tym popularnym serwisem.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Jakie najpopularniejsze multimedia w sieci?

Jakie najpopularniejsze multimedia w sieci?

Serwisy wideo, muzyka, radia internetowe czy strony WWW zawierające materiały audiowizualne na życzenie – które z nich cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników internetu?

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych?

Według statystyk już 15% emaili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok jest coraz większa. Zmieniające się nawyki społeczeństwa już wymusiły spore zmiany w świecie online np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Strona 3 z 222 « 1 2 ... 3 ... »

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz