Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

SocialVibe i IDMnet dla marki Coca-Cola Zero

21Listopad2011

Autor: Michał Matyjasik, Tagi: SocialVibe, IDMnet, Coca-Cola Zero SocialVibe i  IDMnet dla marki Coca-Cola Zero

SocialVibe – firma zajmująca się technologią cyfrowej reklamy oraz IDMnet nawiązały partnerstwo, umożliwiające markom dotarcie do polskich graczy na Facebooku z targetowaną reklamą bazującą na unikalnym modelu SocialVibe - cost per engagement.

Nowe partnerstwo pozwoli markom na dotarcie do społeczności aktywnych graczy w Polsce, korzystających z gier na Facebooku, takich jak Farmville i Cityville, szacowanej na 6 milionów użytkowników miesięcznie. Według danych SocialVibe, poświęcają oni około 40 minut dziennie na korzystanie z gier społecznościowych. W zamian za interakcję z przekazem marki – np. wypełnienie ankiety lub obejrzenie video, użytkownicy otrzymują jako nagrodę wirtualną gotówkę. Taki rodzaj interakcji z marką jest pomyślany jako nieinwazyjny i odbierany jako korzystny dla konsumenta.

Przykładem doskonałych wyników, które może zapewnić markom partnerstwo SocialVibe i IDMnet, jest kampania przeprowadzona dla marki Coca-Cola Zero, z wykorzystaniem reklamy skierowanej do osób grających w gry społecznościowe w Polsce. Kampania trwała trzy tygodnie. Celem wyznaczonym przez Coca-Cola Zero było skierowanie ruchu na nową grę Pimp My Ride, osadzoną na Facebooku. Gra była promowana przy wykorzystaniu reklamy targetowanej, nastawionej na pozyskanie dużej liczby osób, które przejdą cały proces interakcji i wysokiego wskaźnika przekierowań na grę Pimp My Ride na Facebooku.

Kreacja reklamowa zapraszała użytkowników do wskazania, który samochód przeszedł najlepszą metamorfozę. 84% osób, które weszły w interakcję z marką ukończyły zadanie, a 76 % kontynuowało zabawę po zakończeniu reklamy i weszło na Facebook, by zagrać w grę Coca-Cola Zero Pimp My Ride. Dodatkowo, ponad 20 % opublikowało na swojej tablicy na Facebooku swój głos na najlepszy samochód.

Kreację reklamową można obejrzeć pod adresem: http://advertising.socialvibe.com/activities/919  Kampania była prowadzona od 19 września do 12 października 2011 roku.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.