Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Nowy User, 2017-03-06 20:29:58

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania onlinowe, direct marketingowe oraz reklamę w prasie biznesowej i magazynach branżowych.


Sodexo Benefits and Rewards Services od prawie 20 lat oferuje i rozwija kompleksowe rozwiązania i usługi motywacyjne, które są realnym wsparciem pracodawców w budowaniu lojalności i zaangażowania pracowników. W wiosennej kampanii Sodexo Benefits and Rewards Services „serwuje pracodawcom jak na tacy” świąteczne prezenty gotowe do obdarowania nimi pracowników, uwalniając tym samym działy HR od czasochłonnych poszukiwań idealnego podarunku. Pracodawca może sięgnąć po Kupony lub Karty Podarunkowe – uniwersalne i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym pracownik sam wybierze najlepszy dla siebie prezent, a dodatkowo skorzysta z Pakietu Promocji i zaoszczędzi na świątecznych zakupach. Działy HR zostaną odciążone od czasochłonnych obowiązków, a pracownicy docenią indywidualne podejście do ich potrzeb.


Skierowana do pracodawców kampania, podkreśla korzyści z gotowych rozwiązań, które stanowią jednocześnie odpowiedź na zróżnicowane oczekiwania pracowników. Reklamy i materiały eksperckie ukażą się w kluczowych mediach biznesowych oraz branżowych podejmujących tematykę zarządzania zasobami ludzkimi. Szczególowe informacje można znaleźć również na stronie www.SodexoMotywacja.pl.


Za kreację materiałów direct marketingowych oraz reklamę w prasie i Internecie odpowiada agencja Peppermint. Media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...