Zamknij
Social Media

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Sony Ericsson i kampania #pumpt

04Marzec2010

Autor: Łukasz Jakubiak, Tagi:

Mało kto wpada na pomysł, żeby napompować ponad tysiąc piłek do skakania przy pomocy Twittera. A Sony Ericsson wpadł! Tzw. hoppery zostały napompowane ponad 17 tys. tweetów, a efekty można było obserwować przez 24 godziny na dobę. Kampania #pump towarzyszyła wprowadzeniu na rynek Satio – nowego modelu telefonu brandowanego przez Sony Ericsson.

Kampania #pump towarzyszyła wprowadzeniu na rynek Satio – nowego modelu telefonu brandowanego przez Sony Ericsson. Na pomysł społecznego pompowania piłek wpadła brytyjska agencja Dare Digital, która odpowiadała za wprowadzenie Satio na rynek Wielkiej Brytanii. Z kolei za stronę elektroniczną, czyli zamianę tweetów na “pompnięcia” głowa ręczył zespół Tinkert it!

 

 

czytaj cały wpis na blogu www.gadzinowski.pl


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Łukasz Jakubiak

Stały współpracownik serwisu Epr.pl oraz właściciel agencji PRactions. W branży public relations pracuje od 5 lat. W tym czasie zajmował się wizerunkiem firm z branży wydawniczej, ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

,,Przywykliśmy raczej na politykę narzekać. Jednak, że w obszarze komunikacji polityka potrafi wykorzystywać pewne narzędzia i taktyki jako pierwsza, a przez to również kreować trendy. " - Konrad Ciesiołkiewicz