Zamknij
Social Media

 

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

SOTRENDER: POCZTA POLSKA W CZOŁÓWCE AKTYWNYCH PROFILI NA TWITTERZE

10Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

W grudniu ubiegłego roku na Twitterze pojawiło się blisko 500 wzmianek dotyczących Poczty - kolejna w zestawieniu firma miała ich o prawie 100 mniej. Według ostatnich raportów przygotowanych przez Sotrender, narzędzie do analizowania działań w mediach społecznościowych, Poczta Polska jest jednym z aktywniejszych podmiotów w kategorii „Finanse".

Na profilu Poczty Polskiej umieszczanych jest stosunkowo dużo materiałów multimedialnych, dzięki czemu do klientów nie trafiają wyłącznie „suche”, komunikaty. W listopadzie 2016 roku liczba aktywności na jednego pocztowego tweeta wyniosła 21,3 (retweety, polubienia i odpowiedzi). Poczta jest również jednym z najczęściej wspominanych profili na „finansowej” mapie polskiego Twittera.

Mimo że dominującymi tematami w polskim Twitterze pozostają polityka i sport, obecnie profil Poczty Polskiej obserwowany jest niemal przez dwa tysiące użytkowników, a jej wpisy docierają nawet do 130 tysięcy odbiorców miesięcznie.

Poczta Polska dołączyła do grona firm posiadających profile w serwisie społecznościowym Twitter w czerwcu 2013 roku. Poza utrzymywaniem kontaktu i wchodzeniem w interakcje z instytucjami i osobami publicznymi, Poczta na Twitterze stara się przede wszystkim pomagać klientom, w dużym stopniu również tym spoza granic naszego kraju.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Nowy User

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.