Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Spokojnie, to nie wyjdzie poza Internet - czyli jak funkcjonować w świecie Social Media

Paweł Gębusiak, 2013-02-26 11:51:56

Pod takim tytułem 26 lutego (wtorek) 2013 r. w hotelu Radisson Blu Centrum w Warszawie odbędzie się śniadanie biznesowe organizowane przez White House Poland/Emarketing Experts oraz Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą i Wydział Handlowy Ambasady Austrii.


Specjaliści z Emarketing Experts opowiedzą o korzyściach i zagrożeniach płynących z obecności w social mediach.


- Paradoks dzisiejszych czasów polega na tym, że bez względu na to, czy chcemy lub nie, nasza firma obecna jest w social mediach. Dlatego nie można ich ignorować, a najlepiej starać się maksymalnie mieć wpływ na to, jakie komunikaty w sieci powiązane są z naszą marką. I o tym przede wszystkim będziemy mówić na naszym spotkaniu - mówi Łukasz Doborzyński z Emarketing Experts


Jest to kolejne śniadanie biznesowe organizowane przez White House Poland/Emarketing Experts ze szwajcarskim i austriackim partnerem. Poprzednie odbyło się pod hasłem „W reklamie nic się nie zmienia! Jedyne, co się liczy, to pomysł” i dotyczyło zagadnień związanych z marketingiem wyszukiwarek (SEM).


Mariusz Lisiecki, współzałożyciel Emarketing Experts oraz prezes zarządu White House Poland, omówił wtedy olbrzymią i wciąż rosnącą rolę wyszukiwarek internetowych oraz sposoby właściwego i niewłaściwego wykorzystania ich przez firmy.


Zagadnienia mediów społecznościowych specjaliści z Emarketing Experts omawiali także pod koniec minionego roku podczas międzynarodowych wiedeńskich targów książki Buch Wien 12. Tam uwaga prezentujących oraz odbiorców skupiona była szczególnie na branży wydawniczej i możliwościach jakie daje jej Facebook, Twitter i inne kanały komunikacji internetowej.


Kolejne spotkanie z cyklu planowane jest na jesień 2013 roku. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...