Zamknij

Wiedza PR - Sponsoring

Firmy coraz częściej inwestują w sporty niszowe

Ponad 2,5 miliarda złotych – taka jest szacunkowa medialna wartość marketingu sportowego w Polsce. Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring nie tylko ze względu na sukcesy sportowców i zmianę stylu życia Polaków. W powodzi reklam marketing sportowy daje szansę na nawiązanie interakcji z klientem, a to w przepełnionym brandingiem świecie bardzo dużo.

czytaj dalej

 

Sponsoring, jako szczególny rodzaj marketing events

Uwzględnienie sponsoringu w marketing events związane jest z jedną główną zasadą – każde sponsorowane wydarzenie jest swego rodzaju eventem. Zdarza się nawet, że marketing events opisywany jest nie tylko jako wydarzenie marketingowe, ale także marketing sponsorski.

...

czytaj dalej


Polska przedsiębiorczość w kulturze

Kultura to obszar, który pełnymi garściami czerpie z kreatywności, talentów artystycznych i pozytywnej energii ludzi. Dla wielu osób aktywność w kulturze to sposób na samorealizację, rozwój pasji, ale również źródło utrzymania. Kultura kojarzy się z wysokimi wartościami...

...

czytaj dalej


Czym są naming rights - prawa do nazwy

Naming rights to innowacyjna forma komunikacji z konsumentem poprzez ekspozycję i promocję marki głównie na obiektach sportowych i wielofunkcyjnych. W Polsce określenie ‘naming rights’ zaczyna coraz mocniej zakorzeniać się w świadomości sponsorów oraz inwestorów i właścicieli obiektów sportowych. Naming rights polega ......

czytaj dalej


Uwarunkowania i kierunki działań promocyjnych w sportach niszowych na przykładzie rugby siedmioosobowego (Rugby 7) (II)

Początki rugby sięgają kwietnia 1823, gdy podczas meczu piłki nożnej rozgrywanego przez uczniów męskiego gimnazjum w Rugby (miasteczko w środkowej Anglii), jeden z uczniów Wiliam Webb Ellis rozstrzygnął spotkanie, łapiąc piłkę pod pachę i przebiegając z nią przez całe boisko, ......

czytaj dalej


Promocja w naukowym rozumieniu to nic innego jak proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem

Promocja w naukowym rozumieniu to nic innego jak proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem (stąd coraz częściej termin promocja zastępowany jest sformułowaniem komunikacja). Promocja to sztuka tworzenia wizerunku produktu w świadomości klienta. Do głównych zadań promocji zaliczyć należy przekaz informacji ......

czytaj dalej

Strona 1 z 5 1 2 3 ... 5 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...