Zamknij

Wiedza PR - Sponsoring

Firmy coraz częściej inwestują w sporty niszowe

Ponad 2,5 miliarda złotych – taka jest szacunkowa medialna wartość marketingu sportowego w Polsce. Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring nie tylko ze względu na sukcesy sportowców i zmianę stylu życia Polaków. W powodzi reklam marketing sportowy daje szansę na nawiązanie interakcji z klientem, a to w przepełnionym brandingiem świecie bardzo dużo.

czytaj dalej

 

Sponsoring, jako szczególny rodzaj marketing events

Uwzględnienie sponsoringu w marketing events związane jest z jedną główną zasadą – każde sponsorowane wydarzenie jest swego rodzaju eventem. Zdarza się nawet, że marketing events opisywany jest nie tylko jako wydarzenie marketingowe, ale także marketing sponsorski.

...

czytaj dalej


Polska przedsiębiorczość w kulturze

Kultura to obszar, który pełnymi garściami czerpie z kreatywności, talentów artystycznych i pozytywnej energii ludzi. Dla wielu osób aktywność w kulturze to sposób na samorealizację, rozwój pasji, ale również źródło utrzymania. Kultura kojarzy się z wysokimi wartościami...

...

czytaj dalej


Czym są naming rights - prawa do nazwy

Naming rights to innowacyjna forma komunikacji z konsumentem poprzez ekspozycję i promocję marki głównie na obiektach sportowych i wielofunkcyjnych. W Polsce określenie ‘naming rights’ zaczyna coraz mocniej zakorzeniać się w świadomości sponsorów oraz inwestorów i właścicieli obiektów sportowych. Naming rights polega ......

czytaj dalej


Uwarunkowania i kierunki działań promocyjnych w sportach niszowych na przykładzie rugby siedmioosobowego (Rugby 7) (II)

Początki rugby sięgają kwietnia 1823, gdy podczas meczu piłki nożnej rozgrywanego przez uczniów męskiego gimnazjum w Rugby (miasteczko w środkowej Anglii), jeden z uczniów Wiliam Webb Ellis rozstrzygnął spotkanie, łapiąc piłkę pod pachę i przebiegając z nią przez całe boisko, ......

czytaj dalej


Promocja w naukowym rozumieniu to nic innego jak proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem

Promocja w naukowym rozumieniu to nic innego jak proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem (stąd coraz częściej termin promocja zastępowany jest sformułowaniem komunikacja). Promocja to sztuka tworzenia wizerunku produktu w świadomości klienta. Do głównych zadań promocji zaliczyć należy przekaz informacji ......

czytaj dalej

Strona 1 z 5 1 2 3 ... 5 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...