Zamknij
Nowości - Kariera

Stanisław Rosół nowym szefem sprzedaży w Continental Opony Polska

Nowy User, 2017-03-06 21:36:51

Z początkiem roku Stanisław Rosół został nowym szefem sprzedaży opon ciężarowych w Continental Opony Polska. Dotychczas zajmował stanowisko kierownika ds. rozwoju sprzedaży.


Stanisław Rosół jest związany z branżą motoryzacyjną i koncernem Continental nieprzerwanie od 14 lat. Swoją karierę w Continental rozpoczął w 2003 roku, gdzie przez pierwsze pięć lat pracował w dziale finansowym w polskim oddziale. W latach 2008-2010 pracował w centrali Continental w Hanowerze w dziale controllingu. Przez kolejne trzy lata pełnił obowiązki dyrektora ds. operacyjnych w tureckiej placówce. W marcu 2014 powrócił do Continental Opony Polska, gdzie do końca 2016 roku pełnił funkcję kierownika ds. rozwoju sprzedaży oraz był odpowiedzialny za sprzedaż opon osobowych i ciężarowych na rynku bułgarskim.


Na nowym stanowisku Stanisław Rosół będzie odpowiedzialny za kreowanie polityki sprzedażowej firmy, zarządzanie sprzedażą opon do pojazdów użytkowych w naszym kraju oraz koordynowanie polityki cenowej na rynkach w Polsce, Ukrainie, Białorusi, Kaliningradzie oraz krajach bałtyckich.


Mam okazję od wielu lat obserwować rynek oponiarski w Polsce i na świecie. Zmiany w tej branży dokonują się nieustannie, dlatego moim celem jest rozwijać sprzedaż opon do samochodów ciężarowych oferowanych przez Continental tak, aby wzmocnić naszą pozycję w branży oraz sprostać rosnącym wymaganiom flot transportowych – powiedział Stanisław Rosół, nowy szef sprzedaży opon ciężarowych w Continental Opony Polska.


Na stanowisku szefa sprzedaży Rosół zastąpił Grzegorza Jeziaka, któremu powierzono inne zadania w dziale opon do pojazdów użytkowych.


Stanisław Rosół jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Metody ilościowe i Systemy informacyjne. Ukończył także prestiżowy program dla managerów Ashridge Business School w Wielkiej Brytanii. Biegle mówi po niemiecku i angielsku. Dobrze zna języki turecki i rosyjski oraz podstawy włoskiego. Prywatnie jest wielkim miłośnikiem kolei i podróży.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...