Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Storck świętuje koniec roku szkolnego

24Czerwiec2013

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Storck, Listonic

Maj i czerwiec to miesiące obfitujące w święta, z okazji których warto sprawić przyjemność wyjątkowym osobom. Na Dzień Matki, Dzień Dziecka i zakończenie roku szkolnego, Storck przypomina o dostarczaniu dzieciom i dorosłym słodkich chwil w życiu poprzez aplikację Listonic.

Już po raz kolejny firma Storck zdecydowała się na przeprowadzenie promocji swoich marek w kanale mobilnym, wykorzystując w tym celu aplikację Listonic – wygodna lista zakupów. Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom Listonica o nadchodzących okazjach. Uroczystości takie, jak Dzień Matki, Dzień Dziecka czy zakończenie roku szkolnego, są chętnie przez nas obchodzone, jednak w codziennym zabieganiu może zdarzyć się, że zapomnimy o odpowiednim upominku. Tu z pomocą przychodzi Listonic. Wystarczy dyskretne przypomnienie na stronie głównej aplikacji lub liście produktów, by użytkownik nacisnął przycisk „Dodaj do listy zakupów”.

Baner reklamowy kampanii łączy w sobie prostotę przekazu z miłą dla oka grafiką, w następstwie czego otrzymujemy 3 w 1 – przypomnienie o nadchodzącej okazji, podpowiedź, co kupić i gotową pozycję na liście zakupów. A wszystko to dzięki zaledwie kilku kliknięciom. Słodki drobiazg ląduje w koszyku.

Słodycze stanowią kategorię produktów kupowanych impulsywnie, pod wpływem chwili. W sklepie tradycyjnym najczęściej podejmujemy decyzję o kupnie słodkości pod koniec zakupów i przy kasie. Jak wobec tego zachęcić mobilnego - potencjalnie odpornego na pokusy – użytkownika, do nabycia pralinek Storcka?

Kluczem jest stworzenie odpowiedniego klimatu do zakupu produktu. Umiejscowienie banera reklamowego na ekranie głównym aplikacji i na liście sprawunków daje niezwykle mocne oddziaływanie na użytkownika, kreując silną potrzebę zakupu.

Wobec takich możliwości kanału mobilnego, kampania reklamowa w aplikacji Listonic staje się wyjątkowo skutecznym narzędziem dotarcia do konsumenta. Warto wykorzystać prozakupowe nastawienie, towarzyszące sporządzaniu przez użytkownika listy produktów i zaoferować mu gotowe rozwiązania, dzięki którym oszczędzi czas i zapewni sobie słodką chwilę radości.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.