Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

Streetcom inwestuje w technologię mobilną

03Grudzień2015

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Streetcom

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska rozwija technologię. Od października, ponad 360 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom ma do dyspozycji aplikację mobilną, która jeszcze bardziej usprawnia zarządzanie kampaniami i ułatwia ambasadorom aktywność w każdej sytuacji.

Dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym zyskują zarówno klienci, jak i eksperci. Poza rekomendacjami offline, ambasadorzy ze społeczności Streetcom mogą polecać również reklamowane produkty online. Ich rekomendacje obecne są szeroko w social media (facebook, pinterest, instagram, blogi, etc.), a także na forach internetowych. Agencja Streetcom wdrożyła aplikację mobilną, która pozwala na natychmiastowe udostępnianie materiałów, raportowanie, wypełnianie ankiet już w trakcie spotkań rekomendacyjnych. Dodatkowo eksperci mogą na bieżąco śledzić nowe kampanie oraz informacje i zadania im dedykowane.

Aplikacja przeznaczona jest głównie dla członków społeczności Streetcom i dostępna jest na telefony i tablety, działające w systemach iOS i Android. Jest także zintegrowana z portalami społecznościowymi. Wszystkie aktywności wykonywane są z poziomu konta eksperta i wymagają od ambasadora tylko jednego kliknięcia, generującego wykonanie danego zadania.

„Zakończone testy potwierdziły skuteczność wdrożonych rozwiązań. Generowane zasięgi są co najmniej kilkukrotnie wyższe niż w tradycyjnych kampaniach WOMM, nakierowanych wyłącznie na offline” - mówi Wojtek Zdunek, Sales Director, Streetcom Polska. - „Widoczność marki w sieci wzrasta nawet kilkunastokrotnie w porównaniu do okresu przed kampanią marketingu rekomendacji.”

Aktualnie Streetcom realizuje kilka projektów wykorzystujących aplikację mobilną. Między innymi kampanie dla bourbonu Wild Turkey, płatków Nestle Cheerios Oats, pereł piorących Perlux, miksu do smarowania pieczywa Finuu, margaryny Optima DHA, ciastek od Dr Gerard czy ściereczek Vileda Activfibre. Dzięki aplikacji mobilnej ich wyniki są wielokrotnie wyższe od wcześniej realizowanych projektów.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.