Zamknij
Nowości - RTV

STUDIO KONESERA, CZYLI NOWA ODSŁONA KAMPANII PROMUJĄCEJ SAMSUNG SMART TV

Nowy User, 2017-01-31 15:29:17

Samsung Electronics polska przygotował nową odsłonę kampanii promującej smart tv. Tym razem w materiałach wideo zobaczymy Grzegorza Krychowiaka oraz aktorów – Jarosława Boberka I Adama Woronowicza. Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy na temat samsung smart tv i treści, jakie są dostępne w ramach tej usługi.


W celu przybliżenia możliwości i sposobu działania Samsung Smart TV, bohaterowie trzech materiałów wideo wcielają się w rolę gości programu kulturalnego pt. „Studio konesera”, którego gospodarzem jest znany youtuber Jakub Dębski (Dem3000). W wywiadach z Grzegorzem Krychowiakiem ( link [1]), Jarosławem Boberkiem ( link [2]) i Adamem Woronowiczem ( link [3]) prowadzący, w niecodziennej formie, prezentuje bogate zasoby filmowe Samsung Smart TV oraz szybkość działania tej usługi. Stara się także dowiedzieć więcej na temat gustów – nie tylko filmowych - zaproszonych do studia gości.


Rozmowy utrzymane są w zabawnej i intrygującej konwencji programu o kulturze, gdzie pierwsze skrzypce gra prowadzący, który wprawia swoich gości w zakłopotanie i niepokój. W każdym z docinków, przy okazji wywiadu, prezentowane są inne funkcjonalności Smart TV.


W ramach kampanii, która startuje 30 stycznia br. w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Twitter) wyemitowane zostaną trzy materiały wideo. Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajęła się agencja Starcom, a działania Public Relations koordynuje dfusion communication.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...