Zamknij

Wiedza PR - Studium przypadku

Case study marki Luksja. Fanka marki zostaje jej twarzą

Działania promocyjne podejmowane przez marki przybierają różną formę, a najważniejszym ich celem jest bezpośrednie dotarcie do konsumenta. Co ciekawe, coraz częściej zaangażowanie konsumentów w aktywności prowadzone przez markę nie kończy się na przelotnej znajomości zawartej podczas udziału w jednorazowej promocji, a ......

czytaj dalej


Kampania Wizz Air doceniona na Facebooku

Kampania Wizz Air doceniona na Facebooku

Precyzja w przygotowaniu, targetowaniu i bieżącym optymalizowaniu przez agencję Fenomem półrocznej kampanii Wizz Air, ROI sięgające 30 tys. % i odlot w wynikach sprzedaży biletów lotniczych na Facebooku – to czynniki sukcesu, które zapewniły sprzedaż ponad 200 tys. biletów Wizz Air ......

czytaj dalej


Jak komunikować coś, czego nie ma? Przypadek Roosevelta 22

Spółdzielnia PR prowadzi komunikację dla Bałtyku - nowoczesnego wieżowca zaprojektowanego przez jedną z najlepszych pracowni projektowych na świecie, który za dwa lata stanie w centrum Poznania. Niełatwo jest jednak mówić o czymś, czego jeszcze nie ma, co dopiero powstaje. Dlatego komunikacja ......

czytaj dalej


OLX.pl zmienił mapę świątecznych zwyczajów Polaków

W mediach i branży reklamowej o Świętach Bożego Narodzenia najwięcej mówi się oczywiście przed samymi Świętami. Kto ma jaką kampanię, kto ile wydał, kto ile spotów emituje w TV, a kto zrobił kreatywną akcję na mieście.Tym niemniej kiedy zasiadamy do wigilijnego stołu, ......

czytaj dalej


Kryminalny PR - kejs interaktywnej promocji książek kryminalnych

Wirtualne zagadki kryminalne od Grupy Wydawniczej Foksal. Aplikacja Komisarz i Prokurator jako przykład skutecznej, interaktywnej promocji książek kryminalnych. Aplikacja była częścią działań promocyjnych przygotowanych przez zespół PRart Media dla najnowszej książki Marcina Wrońskiego “Kwestja krwi.”

...

czytaj dalej

Strona 1 z 34 1 2 3 ... 34 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...