Zamknij

Wiedza PR - Studium przypadku

Case study marki Luksja. Fanka marki zostaje jej twarzą

Działania promocyjne podejmowane przez marki przybierają różną formę, a najważniejszym ich celem jest bezpośrednie dotarcie do konsumenta. Co ciekawe, coraz częściej zaangażowanie konsumentów w aktywności prowadzone przez markę nie kończy się na przelotnej znajomości zawartej podczas udziału w jednorazowej promocji, a ......

czytaj dalej


Kampania Wizz Air doceniona na Facebooku

Kampania Wizz Air doceniona na Facebooku

Precyzja w przygotowaniu, targetowaniu i bieżącym optymalizowaniu przez agencję Fenomem półrocznej kampanii Wizz Air, ROI sięgające 30 tys. % i odlot w wynikach sprzedaży biletów lotniczych na Facebooku – to czynniki sukcesu, które zapewniły sprzedaż ponad 200 tys. biletów Wizz Air ......

czytaj dalej


Jak komunikować coś, czego nie ma? Przypadek Roosevelta 22

Spółdzielnia PR prowadzi komunikację dla Bałtyku - nowoczesnego wieżowca zaprojektowanego przez jedną z najlepszych pracowni projektowych na świecie, który za dwa lata stanie w centrum Poznania. Niełatwo jest jednak mówić o czymś, czego jeszcze nie ma, co dopiero powstaje. Dlatego komunikacja ......

czytaj dalej


OLX.pl zmienił mapę świątecznych zwyczajów Polaków

W mediach i branży reklamowej o Świętach Bożego Narodzenia najwięcej mówi się oczywiście przed samymi Świętami. Kto ma jaką kampanię, kto ile wydał, kto ile spotów emituje w TV, a kto zrobił kreatywną akcję na mieście.Tym niemniej kiedy zasiadamy do wigilijnego stołu, ......

czytaj dalej


Kryminalny PR - kejs interaktywnej promocji książek kryminalnych

Wirtualne zagadki kryminalne od Grupy Wydawniczej Foksal. Aplikacja Komisarz i Prokurator jako przykład skutecznej, interaktywnej promocji książek kryminalnych. Aplikacja była częścią działań promocyjnych przygotowanych przez zespół PRart Media dla najnowszej książki Marcina Wrońskiego “Kwestja krwi.”

...

czytaj dalej

Strona 1 z 34 1 2 3 ... 34 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...