Zamknij

Wiedza PR - Studium przypadku

Jak swój region promują mazurskie samorządy

Ostatnie cztery lata pokazują, że stosunek jednostek samorządu terytorialnego do promocji regionalnej ewoluuje w zaskakującym tempie. Wyraźnie zmienia się podejście zarówno pracowników samorządowych, jak i samych decydentów. Pomimo rosnącej popularności działań promocyjnych, rzadkością jest, aby samorządy współpracowały w ramach promocji całego ......

czytaj dalej


Płodna Polka - kejs kampanii

W związku ze stale podnoszącym się wiekiem, w którym Polki decydują się na założenie rodziny, rośnie liczba problemów z zajściem w ciążę. Celem kampanii „Płodna Polka” jest edukacja społeczeństwa w zakresie konieczności regularnego wykonywania badań diagnozujących gospodarkę hormonalną kobiety.

...

czytaj dalej


Jak obliczyć wydatki na reklamę online w branży nieruchomości

Biura nieruchomości z Poznania i Gdańska za każde kliknięcie w reklamę w wyszukiwarce zapłacą średnio o złotówkę więcej, niż firmy z Krakowa. To właśnie poznaniacy i gdańszczanie wykazują największe zainteresowanie zakupem nieruchomości, z kolei wynajmem – warszawiacy. Blink.pl przedstawił wyniki badania ......

czytaj dalej


Najazd Wikingów na stolicę

Grupa Marketingowa ArtGroup jest autorem koncepcji kampanii promocyjnej, która w bardzo oryginalny sposób przybliżyła mieszkańcom Warszawy ideę Funduszy norweskich i EOG. W ramach kampanii przyjaźnie nastawieni Wikingowie pojawili się w stolicy, by towarzyszyć uczestnikom gry miejskiej, zorganizowanej na zlecenie Ministerstwa Infrastruktury ......

czytaj dalej


Kejs gry miejskiej Let Me Out

Kejs gry miejskiej Let Me Out

Let Me Out to lokalna atrakcja turystyczna oferująca stosunkowo nową w Polsce formę rozrywki. Celem zabawy jest wydostanie się w ciągu 45 minut z zamkniętego pokoju. Żeby to zrobić, należy rozwiązać serię łamigłówek i zagadek, które są w nim ukryte.

...

czytaj dalej

Strona 2 z 34 « 1 ... 2 3 ... 34 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...