Zamknij

Wiedza PR - Studium przypadku

Alubutla – Paranoid i Faithless dla Coca-Cola

Alubutla – Paranoid i Faithless dla Coca-Cola

Aluminiowa butla Coca-Coli to szalone połączenie optymizmu, muzyki i designu. Zaprojektowana przez Faithless i francuskie studio Paranoid jest perełką rozgrzewającą bary w najlepszych klubach. Prowadzi podwójne życie - w świetle dziennym i ultrafiolecie, kiedy to pojawiają się na niej zupełnie ......

czytaj dalej


PR akcji ŚWIĄTECZNY STÓŁ PAJACYKA

Świąteczny Stół Pajacyka to jednodniowa akcja Polskiej Akcji Humanitarnej, z której dochód przeznaczony jest w całości na Program Pajacyk – jeden z najlepiej rozpoznawanych programów społecznych w Polsce. W organizowanym zawsze w grudniu Świątecznym Stole uczestniczą właściciele lokali gastronomicznych deklarując ......

czytaj dalej


BC Bezpieczeństwa 2007. Studium przypadku

Podstawowym założeniem kampanii ABC Bezpieczeństwa jest poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. W odróżnieniu od wielu kampanii reklamowych o podobnej tematyce stawiamy na bezpośrednie dotarcie do uczestników ruchu drogowego - zarówno do dzieci i młodzieży szkolnej, jak i potencjalnych oraz obecnych ......

czytaj dalej


Polskie Dni – case study

Polskie Dni – case study

Badania pokazują, iż coraz większa liczba Polaków decyduje się na aktywne spędzanie wolnego czasu. Zimą wybieramy się na narty; latem chodzimy po górach, jeździmy na rowerze, itd. Mało osób ma świadomość, że narciarstwo jest sportem całorocznym. Szusować po stoku, jak ......

czytaj dalej


ING RENAULT F1 ROADSHOW

 ING RENAULT F1 ROADSHOW

ING Renault F1 Roadshow to największa impreza sportowo-motoryzacyjna w Polsce, która miała miejsce w Warszawie w dniach 2-3 czerwca 2007. Impreza polegała na organizacji przejazdu prawdziwego bolidu Formuły 1 ulicami miasta, poprzedzonego Wielką Paradą Samochodów wyścigowych, rajdowych, kaskaderskich i osobowych oraz ......

czytaj dalej

Strona 24 z 34 « 1 2 3 ... 24 ... 34 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...