Zamknij

Wiedza PR - Studium przypadku

Alubutla – Paranoid i Faithless dla Coca-Cola

Alubutla – Paranoid i Faithless dla Coca-Cola

Aluminiowa butla Coca-Coli to szalone połączenie optymizmu, muzyki i designu. Zaprojektowana przez Faithless i francuskie studio Paranoid jest perełką rozgrzewającą bary w najlepszych klubach. Prowadzi podwójne życie - w świetle dziennym i ultrafiolecie, kiedy to pojawiają się na niej zupełnie ......

czytaj dalej


PR akcji ŚWIĄTECZNY STÓŁ PAJACYKA

Świąteczny Stół Pajacyka to jednodniowa akcja Polskiej Akcji Humanitarnej, z której dochód przeznaczony jest w całości na Program Pajacyk – jeden z najlepiej rozpoznawanych programów społecznych w Polsce. W organizowanym zawsze w grudniu Świątecznym Stole uczestniczą właściciele lokali gastronomicznych deklarując ......

czytaj dalej


BC Bezpieczeństwa 2007. Studium przypadku

Podstawowym założeniem kampanii ABC Bezpieczeństwa jest poprawa bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. W odróżnieniu od wielu kampanii reklamowych o podobnej tematyce stawiamy na bezpośrednie dotarcie do uczestników ruchu drogowego - zarówno do dzieci i młodzieży szkolnej, jak i potencjalnych oraz obecnych ......

czytaj dalej


Polskie Dni – case study

Polskie Dni – case study

Badania pokazują, iż coraz większa liczba Polaków decyduje się na aktywne spędzanie wolnego czasu. Zimą wybieramy się na narty; latem chodzimy po górach, jeździmy na rowerze, itd. Mało osób ma świadomość, że narciarstwo jest sportem całorocznym. Szusować po stoku, jak ......

czytaj dalej


ING RENAULT F1 ROADSHOW

 ING RENAULT F1 ROADSHOW

ING Renault F1 Roadshow to największa impreza sportowo-motoryzacyjna w Polsce, która miała miejsce w Warszawie w dniach 2-3 czerwca 2007. Impreza polegała na organizacji przejazdu prawdziwego bolidu Formuły 1 ulicami miasta, poprzedzonego Wielką Paradą Samochodów wyścigowych, rajdowych, kaskaderskich i osobowych oraz ......

czytaj dalej

Strona 24 z 34 « 1 2 3 ... 24 ... 34 »

Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne