Zamknij

Wiedza PR - Studium przypadku

McArthur bawi i przywiązuje w Internecie

Zakończył się trzeci etap projektu realizowanego przez agencję Insignia dla marki McArthur, który oprócz charakteru wizerunkowego, umożliwił pozyskanie bazy danych konsumentów. Po 4 miesiącach programu, McArthur zdobył kilkanaście tysięcy rekordów z pełnymi danymi swoich klientów. Informacje zawierają zarówno dane kontaktowe, ......

czytaj dalej


Finał kampanii promocyjno-informacyjnej „Marchewka”

W dniach 9 – 11 maja br., podczas swego dorocznego międzynarodowego sympozjum Krajowa Unia Producentów Soków podsumowała kampanię promocyjno – informacyjną Marchewka, przeprowadzoną w ubiegłym roku w Rumunii i Bułgarii w ramach unijnego mechanizmu „Wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach ......

czytaj dalej


Akumulator.pl – czyli jak komunikować się z klientem gdy branża nie jest „sexy”

Projekt Akumulator.pl został wymyślony i opracowany przez Centrę S.A. (www.centra.com.pl) w 2005 roku. Był on częścią działań, jakie poznańska agencja reklamowa FRESH przeprowadziła w celu odświeżenia wizerunku marki Centra S.A. – największego polskiego producenta akumulatorów. Agencja zdecydowała się ......

czytaj dalej


Case studies programu Volvo Masters Amateur

Case studies programu Volvo Masters Amateur

Golf w Polsce pozostaje dyscypliną mało znaną i mało popularną. Nadal utrzymuje się stereotyp, że jest to nudny sport dla snobów. Tymczasem na świecie w golfa gra 150 mln ludzi. Golf jest dla nich stylem życia, ekscytującym sposobem na spędzenie ......

czytaj dalej


Voicemailing - telefoniczne kampanie reklamowe

Voicemailing - telefoniczne kampanie reklamowe

Kilkaset osób 29 stycznia br. w porze lunchu odebrało telefon od prezesa funduszu inwestycyjnego MCI Management SA. Tomasz Czechowicz zaprosił w ten sposób przedsiębiorców, doradców i inwestorów do udziału w zbliżającej się konferencji ‘TMT Ventures’. Forma promocji imprezy w postaci ......

czytaj dalej

Strona 25 z 34 « 1 2 3 ... 25 ... 34 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...