Zamknij

Wiedza PR - Studium przypadku

Bayer – światowy sukces polskich fanpage’y

Bayer Health Care to jeden z czołowych producentów leków, preparatów do pielęgnacji zwierząt oraz środków do ochrony przed pasożytami. Celem działań było utworzenie aktywnej platformy do komunikacji z właścicielami psów i kotów, która pozwoli na szerzenie wiedzy o pielęgnacji i zdrowiu ......

czytaj dalej


Pizza Dominium vs Social Media

Pizza Dominium vs Social Media

Sieć Pizzerii dołączyła do klientów VanguardPR w 2012 roku. Od tego czasu zwiększa aktywność marki w internecie, koncentrując się na działaniach komunikacyjnych oraz wizerunkowych na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

...

czytaj dalej


Aukcja Charytywni.Allegro

Aukcja Charytywni.Allegro

Podsumowanie aukcji charytatywnej, jaką Grupa Adweb przygotowała w odpowiedzi na zaproszenie serwisu Charytatywni.Allegro. Ideą akcji było przedstawienie nowej platformy aukcyjnej, na której pieniądze uzyskane ze sprzedaży przedmiotów będą przekazywane na cele charytatywne.

...

czytaj dalej


95% wzrost sprzedaży w serwisie Credit Agricole

Pod koniec zeszłego roku, bank Credit Agricole uruchomił nowy serwis informacyjny. Było to wdrożenie z kategorii green field. Zmianie - poza frontendem serwisu - uległ także CMS oraz infrastruktura serwerowa, na której serwis jest utrzymywany. Responsywna strona z opracowaną na nowo ......

czytaj dalej


Case study CSR: ogólnopolski konkurs "Energię czerpię z wody!"

Program Edukacji Morskiej w Gdańsku. Dzięki zintegrowaniu instytucji miejskich, organizacji pozarządowych, biznesu oraz władz samorządowych i centralnych, od pięciu lat Program przyczynia się do aktywizacji młodzieży na terenie Trójmiasta. W ramach Programu wszyscy uczniowie klas pierwszych gdańskich gimnazjów wypływają w kilkugodzinne ......

czytaj dalej

Strona 3 z 34 « 1 2 ... 3 ... 34 »
Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...