Zamknij

Wiedza PR - Studium przypadku

Bayer – światowy sukces polskich fanpage’y

Bayer Health Care to jeden z czołowych producentów leków, preparatów do pielęgnacji zwierząt oraz środków do ochrony przed pasożytami. Celem działań było utworzenie aktywnej platformy do komunikacji z właścicielami psów i kotów, która pozwoli na szerzenie wiedzy o pielęgnacji i zdrowiu ......

czytaj dalej


Pizza Dominium vs Social Media

Pizza Dominium vs Social Media

Sieć Pizzerii dołączyła do klientów VanguardPR w 2012 roku. Od tego czasu zwiększa aktywność marki w internecie, koncentrując się na działaniach komunikacyjnych oraz wizerunkowych na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

...

czytaj dalej


Aukcja Charytywni.Allegro

Aukcja Charytywni.Allegro

Podsumowanie aukcji charytatywnej, jaką Grupa Adweb przygotowała w odpowiedzi na zaproszenie serwisu Charytatywni.Allegro. Ideą akcji było przedstawienie nowej platformy aukcyjnej, na której pieniądze uzyskane ze sprzedaży przedmiotów będą przekazywane na cele charytatywne.

...

czytaj dalej


95% wzrost sprzedaży w serwisie Credit Agricole

Pod koniec zeszłego roku, bank Credit Agricole uruchomił nowy serwis informacyjny. Było to wdrożenie z kategorii green field. Zmianie - poza frontendem serwisu - uległ także CMS oraz infrastruktura serwerowa, na której serwis jest utrzymywany. Responsywna strona z opracowaną na nowo ......

czytaj dalej


Case study CSR: ogólnopolski konkurs "Energię czerpię z wody!"

Program Edukacji Morskiej w Gdańsku. Dzięki zintegrowaniu instytucji miejskich, organizacji pozarządowych, biznesu oraz władz samorządowych i centralnych, od pięciu lat Program przyczynia się do aktywizacji młodzieży na terenie Trójmiasta. W ramach Programu wszyscy uczniowie klas pierwszych gdańskich gimnazjów wypływają w kilkugodzinne ......

czytaj dalej

Strona 3 z 34 « 1 2 ... 3 ... 34 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...