Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Stwórz własny projekt okładki Elle na FB

21Październik2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: ELLE

Od zeszłego tygodnia na Facebook’u dostępna jest aplikacja konkursowa „Stwórz z FashionPhilosophy Fashion Week Poland okładkę ELLE”, w której czytelnicy magazynu Elle oraz fani mody mogą stworzyć własny projekt okładki Elle i wygrać roczną prenumeratę pisma.

Spośród 20 okładek, które otrzymają najwięcej głosów, komisja konkursowa wybierze zwycięzcę konkursu. Osoba, która zajmie II. miejsce otrzyma specjalny kalendarz FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Dla głosujących przewidziano gadżety od FashionPhilosophy Fashion Week Polska oraz od Elle.

Przed startem aplikacji zadbano o odpowiednie jej nagłośnienie. Rozpoczęła je publikacja informacji o aplikacji w dodatku do listopadowego numeru Elle w całości poświęconemu FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Aplikacja wystartowała 13 października poprzedzona informacją na Facebook’u Fashion Week Poland i Elle.

Skorzystanie z aplikacji daje możliwość opublikowania na swojej tablicy efektu swojej pracy, by zachęcić swoich znajomych do oddawania głosów, co przynosi wymierny efekt w ilości nowych użytkowników aplikacji. Konkursowicze zamieszczają swoje okładki także na stronie FashionPhilosophy Fashion Week Poland oraz Elle.

Aplikacja spotkała się z dużym zainteresowaniem zarówno fanów Fashion Week Poland, magazynu Elle, a także osób niezwiązanych z obiema markami. Co więcej, mimo, że grupą docelową były z oczywistych względów kobiety, konkurs spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem wśród mężczyzn.

Poziom okładek jest zróżnicowany, ale przeważają dobre kompozycyjnie projekty, jednak kto wygra, przekonamy się dopiero po 30 października. Aplikacja została stworzona przez ClickCommunity.

Link do aplikacji: http://apps.facebook.com/fashionweek-elle.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz