Zamknij
Nowości - Sport

Sugar & Spice Public Relations dla marki Decathlon

Witold Sokołowski, 2011-11-08 16:10:09

Sugar & Spice Public Relations dla marki Decathlon

Agencja Sugar & Spice Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Decathlon - wiodącą międzynarodową marką firmującą sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportową w najlepszych cenach. Sugar & Spice będzie prowadzić działania z zakresu media relations przy okazji kolejnych otwarć sklepów Decathlon oraz z zakresu employer branding.


Do końca tego roku Decathlon otworzy trzy sklepy: w Poznaniu Franowie, Szczawnie Zdroju i Kaliszu. – Zależy nam na budowaniu pozytywnego wizerunku marki Decathlon w lokalnych społecznościach. Współpraca agencji z lokalnymi mediami świetnie sprawdza się w tym zadaniu – mówi Agnieszka Parchimowicz z centrali firmy Decathlon.


Decathlon jest międzynarodową marką, a w wielu krajach liderem w swojej branży. - Jednak w miejscowościach, w których nie było dotąd sklepu tej marki jej świadomość jest niewystarczająca i musimy dotrzeć do klientów z informacją czym ona jest i jakie ma zalety. Decathlon to także świetny pracodawca, którzy poszukuje zaangażowanych członków swojej załogi – ludzi młodych, których pasją jest sport. Dlatego będziemy prowadzić dla Decathlona także działania z zakresu employer branding – mówi Tomasz Kamyk, właściciel agencji Sugar & Spice Public Relations.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...