Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Superbrands dla marki SIMPLE-CP

Witold Sokołowski, 2013-12-18 11:12:13

Superbrands dla marki SIMPLE-CP

Marka damskiej odzieży Simple Creative Products po raz szósty z rzędu zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands 2013/2014 i po raz drugi z kolei nagrodę Created in Poland Superbrands 2013/2014 (która przyznawana jest dopiero od poprzedniej edycji). 15 tysięcy konsumentów oraz Rada Marek oceniło ponad 2000 marek w 26 kategoriach, doceniając, obok popularnych marek światowych, rodzime marki.


„Szczególnie cieszy nas tytuł Created in Poland Superbrands, który przyznawany jest przez samych konsumentów - mówi Tomasz Gardziewicz, Dyrektor Marketingu SIMPLE-CP - tym bardziej, że w tej nowej kategorii nasza marka wyróżniona jest już po raz drugi z kolei. Ten tytuł pokazuje, ze nasze klientki doceniają nasze kolekcje, naszą pracę włożoną w obsługę klienta i marketing. Szanujemy ich zdanie i cieszymy się, że polska marka może na równi konkurować ze światowymi brandami, a nawet być od nich lepsza i lepiej postrzegana przez klientów”.


Superbrands co roku wyłania grono najsilniejszych marek na polskim rynku.


„Wyniki Procesu Certyfikacji bieżącej edycji pokazują bardzo wyrównany poziom ocen wśród wyróżnionych. W wielu kategoriach widocznie rysuje się czołówka, natomiast trudno jest wskazać lidera. Dlatego też tym bardziej gratulujemy tym markom, którym bezsprzecznie udało się wysunąć na liderską pozycję w ramach swojej kategorii” - mówi Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands.


„Chcielibyśmy w kolejnym roku ponowie zdobyć te tytuły, tym bardziej, że na bieżąco przyglądamy się naszym klientkom i ich preferencjom – zapewnia Gardziewicz. Mamy świadomość, że konkurencja będzie aktywnie działać, dlatego też w 2014 r. planujemy efektywne działania marketingowe. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i strategie oraz na cobranding i wierzę, że zaskoczymy marketingowo, ale przede wszystkim spełnimy oczekiwania klientek co do kolekcji, bo ich zadowolenie jest dla nas najważniejsze i buduje lojalność oraz sympatię do marki”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...