Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

Superbrands dla marki SIMPLE-CP

Witold Sokołowski, 2013-12-18 11:12:13

Superbrands dla marki SIMPLE-CP

Marka damskiej odzieży Simple Creative Products po raz szósty z rzędu zdobyła prestiżowy tytuł Superbrands 2013/2014 i po raz drugi z kolei nagrodę Created in Poland Superbrands 2013/2014 (która przyznawana jest dopiero od poprzedniej edycji). 15 tysięcy konsumentów oraz Rada Marek oceniło ponad 2000 marek w 26 kategoriach, doceniając, obok popularnych marek światowych, rodzime marki.


„Szczególnie cieszy nas tytuł Created in Poland Superbrands, który przyznawany jest przez samych konsumentów - mówi Tomasz Gardziewicz, Dyrektor Marketingu SIMPLE-CP - tym bardziej, że w tej nowej kategorii nasza marka wyróżniona jest już po raz drugi z kolei. Ten tytuł pokazuje, ze nasze klientki doceniają nasze kolekcje, naszą pracę włożoną w obsługę klienta i marketing. Szanujemy ich zdanie i cieszymy się, że polska marka może na równi konkurować ze światowymi brandami, a nawet być od nich lepsza i lepiej postrzegana przez klientów”.


Superbrands co roku wyłania grono najsilniejszych marek na polskim rynku.


„Wyniki Procesu Certyfikacji bieżącej edycji pokazują bardzo wyrównany poziom ocen wśród wyróżnionych. W wielu kategoriach widocznie rysuje się czołówka, natomiast trudno jest wskazać lidera. Dlatego też tym bardziej gratulujemy tym markom, którym bezsprzecznie udało się wysunąć na liderską pozycję w ramach swojej kategorii” - mówi Monika Kowalewska, Dyrektor Projektu Superbrands.


„Chcielibyśmy w kolejnym roku ponowie zdobyć te tytuły, tym bardziej, że na bieżąco przyglądamy się naszym klientkom i ich preferencjom – zapewnia Gardziewicz. Mamy świadomość, że konkurencja będzie aktywnie działać, dlatego też w 2014 r. planujemy efektywne działania marketingowe. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i strategie oraz na cobranding i wierzę, że zaskoczymy marketingowo, ale przede wszystkim spełnimy oczekiwania klientek co do kolekcji, bo ich zadowolenie jest dla nas najważniejsze i buduje lojalność oraz sympatię do marki”.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...