Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Witold Sokołowski, 2014-05-26 21:46:28

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call center i w sieci placówek. Kampania podkreśla nowoczesność oraz kompleksowość oferty dopasowanej precyzyjnie do potrzeb klientów oraz wygodę korzystania bez względu na to z jakiego kanału sprzedaży klient zdecyduje się skorzystać. Bohaterem spotów jest animowany pies Spox rasy Jack Russell Terrier.


Na kampanię składają się spoty reklamowe w dwóch kreacjach oraz sponsoring transmisji Formuły 1, a także działania w social mediach. Do relacji z wyścigów Formuły 1 przygotowano oddzielne zapowiedzi sponsorskie. W każdej z kreacji została użyta animowana postać psa Spoxa rasy Jack Russel Terrier.


„JRT to wspaniałe psy myśliwskie, obdarzone wyjątkowym węchem i instynktem łowieckim– niemal jak nasza platforma, która pozwala „upolować” najlepsze oferty produktów ubezpieczeniowych i od razu je kupić czy to u agenta, czy przez telefon lub platformę internetową.” – wyjaśnia Jakub Nowiński z Superpolisa.pl


Kampania rozpoczyna się od maja i potrwa do końca listopada. Będzie realizowana w kanałach telewizyjnych wchodzących w skład pakietu Polsatu.


Kreację filmów reklamowych i zapowiedzi sponsorskich przygotowała agencja twórcza Chimney. Proces planowanie i zakup mediów został przeprowadzony in-house.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...