Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Witold Sokołowski, 2014-05-26 21:46:28

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call center i w sieci placówek. Kampania podkreśla nowoczesność oraz kompleksowość oferty dopasowanej precyzyjnie do potrzeb klientów oraz wygodę korzystania bez względu na to z jakiego kanału sprzedaży klient zdecyduje się skorzystać. Bohaterem spotów jest animowany pies Spox rasy Jack Russell Terrier.


Na kampanię składają się spoty reklamowe w dwóch kreacjach oraz sponsoring transmisji Formuły 1, a także działania w social mediach. Do relacji z wyścigów Formuły 1 przygotowano oddzielne zapowiedzi sponsorskie. W każdej z kreacji została użyta animowana postać psa Spoxa rasy Jack Russel Terrier.


„JRT to wspaniałe psy myśliwskie, obdarzone wyjątkowym węchem i instynktem łowieckim– niemal jak nasza platforma, która pozwala „upolować” najlepsze oferty produktów ubezpieczeniowych i od razu je kupić czy to u agenta, czy przez telefon lub platformę internetową.” – wyjaśnia Jakub Nowiński z Superpolisa.pl


Kampania rozpoczyna się od maja i potrwa do końca listopada. Będzie realizowana w kanałach telewizyjnych wchodzących w skład pakietu Polsatu.


Kreację filmów reklamowych i zapowiedzi sponsorskich przygotowała agencja twórcza Chimney. Proces planowanie i zakup mediów został przeprowadzony in-house.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...