Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Suzuki i Communication Unlimited wysuwają się na prowadzenie w mediach społecznościowych

Nowy User, 2017-02-08 18:13:40

Fanpage Suzuki, który prowadzony jest przez agencję Communication Unlimited, został doceniony przez fanów w mediach społecznościowych, a raport Sotrendera to potwierdza.


- Sukces cieszy nas tym bardziej, że marka Suzuki zaczęła budzić większe emocje i zaangażowanie fanów niż marki uważane za sportowe czy luksusowe. To precedens. – podkreśla Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland. – Jestem przekonany, że jest to owoc odświeżenia całej komunikacji marki, które przejawia się nie tylko w mediach społecznościowych.


Jak wynika z raportu, dzięki zaangażowaniu Communication Unlimited już drugi raz z rzędu fanpage Suzuki został uwzględniony w segmencie fanpage’y samochodowych jako strona, na której fani najchętniej angażują się w interakcje z treściami. Dodatkowo kolejny miesiąc z rzędu fanpage Suzuki znajduje się w pierwszej trójce fanpage’y, na których odnotowano największą ich aktywność. Poza tym liczba fanów na Facebooku w 2016 roku wzrosła o 70%.


- Sukcesy marki Suzuki w mediach społecznościowych to także nasze sukcesy. Takie zdanie brzmi banalnie, ale fakt, że wyszliśmy na prowadzenie jest rezultatem nowej metodologii pracy – podkreśla Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny w Communication Unlimited. – W CU zespół odpowiedzialny za media społecznościowe jest integralną częścią kreacji. To pozwala aktywnie tworzyć spójne kampanie, które przynoszą wybitne efekty, a nam samym dużo satysfakcji – dodaje.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...