Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Suzuki SX4 w „Chichocie losu“ TVP

Witold Sokołowski, 2011-03-14 13:19:53

Suzuki SX4 w „Chichocie losu“ TVP

Premierowy odcinek nowego serialu obyczajowego pt. „Chichot losu" emitowanego w TVP1 obejrzało ponad 3,1 mln widzów, co w sobotnim paśmie zapewniło mu 20.23 proc. udziału w rynku. Plasuje to serial w ścisłej czołówce premier TVP.


Sukces nowego serialu to także powód do radości dla domu mediowego PanMedia Western, który razem z Suzuki zrealizował dla tej marki kolejną już akcję sponsoringu użyczeniowego - tym razem dla modelu SX4. Samochód ten towarzyszy życiowym perypetiom głównej bohaterki – Joanny - ekspertki od szkoleń w firmie trenerskiej, w którą wciela się Marta Żmuda Trzebiatowska.


Scenariusz „Chichotu losu“ oparto na powieści Hanki Lemańskiej o tym samym tytule. Główna bohaterka to zdeklarowana singielka, ceniąca sobie niezależność, której życie staje na głowie po wypadku przyjaciółki.


To już kolejny udany sponsoring użyczeniowy przeprowadzony przez markę Suzuki; wcześniej oglądaliśmy samochody tego producenta w „Ratownikach” i „Domu nad rozlewiskiem (TVP) oraz w „Magdzie M” (TVN).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...