Zamknij
Prosto z rynku - Positioning info

Suzuki SX4 w „Chichocie losu“ TVP

Witold Sokołowski, 2011-03-14 13:19:53

Suzuki SX4 w „Chichocie losu“ TVP

Premierowy odcinek nowego serialu obyczajowego pt. „Chichot losu" emitowanego w TVP1 obejrzało ponad 3,1 mln widzów, co w sobotnim paśmie zapewniło mu 20.23 proc. udziału w rynku. Plasuje to serial w ścisłej czołówce premier TVP.


Sukces nowego serialu to także powód do radości dla domu mediowego PanMedia Western, który razem z Suzuki zrealizował dla tej marki kolejną już akcję sponsoringu użyczeniowego - tym razem dla modelu SX4. Samochód ten towarzyszy życiowym perypetiom głównej bohaterki – Joanny - ekspertki od szkoleń w firmie trenerskiej, w którą wciela się Marta Żmuda Trzebiatowska.


Scenariusz „Chichotu losu“ oparto na powieści Hanki Lemańskiej o tym samym tytule. Główna bohaterka to zdeklarowana singielka, ceniąca sobie niezależność, której życie staje na głowie po wypadku przyjaciółki.


To już kolejny udany sponsoring użyczeniowy przeprowadzony przez markę Suzuki; wcześniej oglądaliśmy samochody tego producenta w „Ratownikach” i „Domu nad rozlewiskiem (TVP) oraz w „Magdzie M” (TVN).

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...