Zamknij
Nowości - Życie i styl

Świąteczna kampania marki Vivabox!

Witold Sokołowski, 2011-11-22 16:15:44

Z początkiem listopada bieżącego roku rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych Vivabox, dystrybuowanych przez Sodexo Motivation Solutions. Akcja pod hasłem „Najlepsze prezenty wybiera się samemu!” obejmuje reklamy na stacjach Metra i w sieciach partnerskich firmy m.in. salonach Empik, kampanię w Internecie i na Facebooku oraz działania public relations.


Świąteczna kampania marki Vivabox skierowana jest do klientów poszukujących oryginalnego podarunku dla bliskich i przyjaciół. Odpowiedzią na świąteczne rozterki jest claim akcji – „Najlepsze prezenty wybiera się samemu!”. Zestawy oferowane są w kilkunastu różnych wariantach, aby dopasować prezent do preferencji osoby obdarowanej, a ukryte w nich vouchery można wymienić na jedną z wielu atrakcji, dostępnych w ramach każdego z zestawów. Kreacja reklam, billboardów i spotów nawiązuje zaś do wyjątkowych emocji, które towarzyszą otrzymaniu takiego właśnie udanego prezentu.


„Pretekstem do przygotowania świątecznej kampanii reklamowej było rozszerzenie oferty zestawów prezentowych Vivabox o nowe, oryginalne warianty podarunków, zawierających m.in. luksusowe perfumy, ekstremalne przygody, selekcję toskańskich win lub zaproszenia na elegancją kolację i relaks w SPA. Pomysł na kreację podsunęli nam zaś sami klienci, którzy od dwóch lat dzielą się z nami swoimi rozterkami dotyczącymi gwiazdkowych prezentów. Nasza kampania ma na celu pokazanie, że wyjątkowe, oryginalne i spełniające wszystkie oczekiwania podarunki są na wyciągnięcie ręki. Koncepcja prezentów w formie vouchera przyjęła się już m.in. w Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii. Nadszedł czas, żeby także polscy klienci odkryli sposób na obdarowanie bliskich wyjątkowymi gwiazdkowymi niespodziankami.” - podsumowała początek świątecznej kampanii Katarzyna Jasińska, Dyrektor marki Vivabox w Sodexo Motivation Solutions.


Świąteczna kampania reklamowa marki Vivabox łączy działania ATL z aktywnościami w Internecie i na Facebooku, wspartymi public relations. Kampania ATL będzie realizowana równolegle na wybranych stacjach Metra, gdzie pojawią się plakaty i spoty promujące zestawy prezentowe Vivabox oraz w sieciach partnerskich firmy. Reklamy marki Vivabox będą widoczne m.in. w salonach Empik i Toys4Boys oraz perfumeriach SEPHORA. Aktywności w Internecie mają postać zintegrowanej kampanii SEM, połączonej z działaniami na stronie www.vivabox.pl i reklamami odsłonowymi na wybranych portalach internetowych. Ostatnim ogniwem są aktywności realizowane w ramach profilu marki Vivabox na Facebooku, gdzie na klientów czekają m.in. konkursy i świąteczne promocje oraz projekty public relations, realizowane wspólnie z wybranymi tytułami pracy kobiecej i life stylowej. Działania w ramach kampanii świątecznej potrwają do końca grudnia 2011 roku.


Za kreację kampanii odpowiada agencja Netizens, która we wrześniu wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Vivabox. Aktywności w ramach kampanii SEM i profilu marki Vivabox na Facebooku koordynuje Webvariations. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...