Zamknij
Nowości - Życie i styl

Świąteczna kampania marki Vivabox!

Witold Sokołowski, 2011-11-22 16:15:44

Z początkiem listopada bieżącego roku rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa zestawów prezentowych Vivabox, dystrybuowanych przez Sodexo Motivation Solutions. Akcja pod hasłem „Najlepsze prezenty wybiera się samemu!” obejmuje reklamy na stacjach Metra i w sieciach partnerskich firmy m.in. salonach Empik, kampanię w Internecie i na Facebooku oraz działania public relations.


Świąteczna kampania marki Vivabox skierowana jest do klientów poszukujących oryginalnego podarunku dla bliskich i przyjaciół. Odpowiedzią na świąteczne rozterki jest claim akcji – „Najlepsze prezenty wybiera się samemu!”. Zestawy oferowane są w kilkunastu różnych wariantach, aby dopasować prezent do preferencji osoby obdarowanej, a ukryte w nich vouchery można wymienić na jedną z wielu atrakcji, dostępnych w ramach każdego z zestawów. Kreacja reklam, billboardów i spotów nawiązuje zaś do wyjątkowych emocji, które towarzyszą otrzymaniu takiego właśnie udanego prezentu.


„Pretekstem do przygotowania świątecznej kampanii reklamowej było rozszerzenie oferty zestawów prezentowych Vivabox o nowe, oryginalne warianty podarunków, zawierających m.in. luksusowe perfumy, ekstremalne przygody, selekcję toskańskich win lub zaproszenia na elegancją kolację i relaks w SPA. Pomysł na kreację podsunęli nam zaś sami klienci, którzy od dwóch lat dzielą się z nami swoimi rozterkami dotyczącymi gwiazdkowych prezentów. Nasza kampania ma na celu pokazanie, że wyjątkowe, oryginalne i spełniające wszystkie oczekiwania podarunki są na wyciągnięcie ręki. Koncepcja prezentów w formie vouchera przyjęła się już m.in. w Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii. Nadszedł czas, żeby także polscy klienci odkryli sposób na obdarowanie bliskich wyjątkowymi gwiazdkowymi niespodziankami.” - podsumowała początek świątecznej kampanii Katarzyna Jasińska, Dyrektor marki Vivabox w Sodexo Motivation Solutions.


Świąteczna kampania reklamowa marki Vivabox łączy działania ATL z aktywnościami w Internecie i na Facebooku, wspartymi public relations. Kampania ATL będzie realizowana równolegle na wybranych stacjach Metra, gdzie pojawią się plakaty i spoty promujące zestawy prezentowe Vivabox oraz w sieciach partnerskich firmy. Reklamy marki Vivabox będą widoczne m.in. w salonach Empik i Toys4Boys oraz perfumeriach SEPHORA. Aktywności w Internecie mają postać zintegrowanej kampanii SEM, połączonej z działaniami na stronie www.vivabox.pl i reklamami odsłonowymi na wybranych portalach internetowych. Ostatnim ogniwem są aktywności realizowane w ramach profilu marki Vivabox na Facebooku, gdzie na klientów czekają m.in. konkursy i świąteczne promocje oraz projekty public relations, realizowane wspólnie z wybranymi tytułami pracy kobiecej i life stylowej. Działania w ramach kampanii świątecznej potrwają do końca grudnia 2011 roku.


Za kreację kampanii odpowiada agencja Netizens, która we wrześniu wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Vivabox. Aktywności w ramach kampanii SEM i profilu marki Vivabox na Facebooku koordynuje Webvariations. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...