Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Światowa śmietanka branży UX na konferencji w Madrycie

Paweł Gębusiak, 2013-03-14 16:16:17

UX Masterclass to konferencja organizowana przez stowarzyszenie UX Alliance, do którego należą najlepsze firmy w Europie wyspecjalizowane w badaniach użyteczności i projektowaniu interfejsów. Już 19 kwietnia 2013 r. eksperci spotkają się w Madrycie, gdzie Polskę reprezentować będą przedstawiciele agencji Symetria.


Konferencja UX Masterclass odbywa się już po raz siódmy. W tym roku specjaliści UX z 24 krajów spotkają się w Madrycie, gdzie będą dzielić się wnioskami z przeprowadzonych badań i dyskutować o wyzwaniach stojących przed branżą w najbliższym czasie.


Głównym organizatorem spotkania jest UX Alliance (UXA) - międzynarodowe stowarzyszenie firm spełniających najwyższe standardy w zakresie przeprowadzania badań użyteczności oraz projektowania zorientowanego na użytkownika. Symetria, jako jedyny polski partner UXA, została zaproszona do przewodzenia sesji „Content strategy and UX design”.


„Konferencja UX Masterclass to dla nas zawsze świetna okazja do wymiany wiedzy z ekspertami branży UX z całego świata” – mówi Wojciech Chojnacki, Strategy & Development Leader w Symetrii. „19 kwietnia chcemy podzielić się naszymi doświadczeniami z zakresu projektowania treści, która staje się dzisiaj wspólnym mianownikiem dla różnych platform odbioru komunikacji marketingowej” – dodaje Chojnacki.


Program konferencji zakłada 16 sesji, które będą koncentrować się na 3 głównych obszarach – UX design, UX research i UX businessclass. Ponadto w trakcie spotkania użytkownicy będą mogli poznać możliwości zdalnych testów urządzeń mobilnych innowacyjnego narzędzia UserZoom i wziąć udział w panelu „Around the Word In 60 minutes”, podczas którego eksperci zaprezentują różnice kulturowe i stereotypy, które wpływają na przeprowadzanie czy samą metodologię międzynarodowych badań UX.


Aby wziąć udział w konferencji, należy zarejestrować się na stronie http://www.uxmasterclass.com/registration.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...