Zamknij
Social Media - WWW Review

Świeżomierz - sprawdź datę produkcji kosmetyków

07Listopad2012

Autor: Paweł Gębusiak, Tagi: swiezomierz,on-line,chanel,dior,dolce.pl

Luksusowe kosmetyki perfumeryjne nie posiadają widocznej na opakowaniu daty produkcji. Jest ona zakodowana w numerze serii. Świeżomierz to narzędzie do sprawdzania świeżości luksusowych kosmetyków on-line. Sprawdź czy Twój kosmetyk jest świeży i nadaje się do użytku!

Luksusowe kosmetyki prestiżowych marek, takich jak CHANEL czy Dior starzeją się jak każde inne. Niestety ich użytkownicy mogą mieć problem z określeniem ich wieku, ponieważ większoś luksusowych kosmetyków nie posiada etykiet z datą produkcji i przydatności.

Prawo UE nie zobowiązuje producentów kosmetyków do zamieszczania informacji dotyczących ważności produktów, jeśli posiadają one przydatność do użytku dłuższą niż 3 lata. Niestety, poszkodowani mogą być konsumenci, używający i kupujący nieświadomie przeterminowane kosmetyki. Należy pamiętać, że używanie przeterminowanych kosmetyków może być szkodliwe dla zdrowia, a zwłaszcza dla oczu, które są jednym z najwrażliwszym organów naszego ciała.

Perfumeria Dolce.pl publikuje pierwszy w Polsce serwis, umożliwiający sprawdzanie daty produkcji kosmetyków. Informacja kiedy dany produkt został wyprodukowany zakodowana jest w numerze serii. Świeżomierz odczytuje tę datę. Na uwagę zasługuje fakt, iż nowe możliwości nie są skierowane wyłącznie dla klientów perfumerii Dolce.pl. Teraz każdy może sprawdzić datę ważności swojego kosmetyku. Wystarczy do tego komputer i dostęp do Internetu.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Jak e-sklepy dbają o klientów

Jak e-sklepy dbają o klientów

Wiarygodność, bezpieczeństwo, jakość obsługi i czas dostawy to kryteria, które biorą pod uwagę klienci e-sklepów decydując ...

K2 przygotowała kampanię promującą drugi sezon „Miłości na bogato”

K2 przygotowała kampanię promującą drugi sezon „Miłości na bogato”

Agencja K2 przygotowała dla Viacom International Media Networks kampanię promującą drugi sezon serialu „Miłość na bogato”, ...

Kodeks Dobrych Praktyk SEO

Kodeks Dobrych Praktyk SEO

Eksperci Grupy Roboczej SEM działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wypracowali Kodeks Dobrych Praktyk ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz

Linki sponsorowane

4+ Nutritition 7 Nutrition A - Derma AA Oceanic ActivLab Adidas Alpha Male Alphanova Aminostar Antonio Banderas Aspen Astor Avene Axer Azzaro BSN Balenciaga Bambino Benetton Beyonce Big Zone BioTech Biogenix Blastex Bourjois Brennenstuhl Britney Spears Bruno Banani Brut Built Bulgari Burberry Cacharel Calvin Klein Carolina Herrera Cartier Celine Dion Cerruti Chanel Chiemsee Chloe Christian Dior Christina Aguilera Clinique Controlled Labs Coocazoo Corvet David Beckham Davidoff Dax Cosmetic Dockers Dolce&Gabbana Donna Karan Dsquared Easy Camp Elizabeth Arden Elizabeth Taylor Emolium Esbit Escada Estee Lauder Eveline Evo Sport Ferrari Floslek Gabriela Sabatini Galenic Geoffrey Benne Giorgio Armani Giorgio Beverly Hills