Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Świeżomierz - sprawdź datę produkcji kosmetyków

07Listopad2012

Autor: Paweł Gębusiak, Tagi: swiezomierz,on-line,chanel,dior,dolce.pl

Luksusowe kosmetyki perfumeryjne nie posiadają widocznej na opakowaniu daty produkcji. Jest ona zakodowana w numerze serii. Świeżomierz to narzędzie do sprawdzania świeżości luksusowych kosmetyków on-line. Sprawdź czy Twój kosmetyk jest świeży i nadaje się do użytku!

Luksusowe kosmetyki prestiżowych marek, takich jak CHANEL czy Dior starzeją się jak każde inne. Niestety ich użytkownicy mogą mieć problem z określeniem ich wieku, ponieważ większoś luksusowych kosmetyków nie posiada etykiet z datą produkcji i przydatności.

Prawo UE nie zobowiązuje producentów kosmetyków do zamieszczania informacji dotyczących ważności produktów, jeśli posiadają one przydatność do użytku dłuższą niż 3 lata. Niestety, poszkodowani mogą być konsumenci, używający i kupujący nieświadomie przeterminowane kosmetyki. Należy pamiętać, że używanie przeterminowanych kosmetyków może być szkodliwe dla zdrowia, a zwłaszcza dla oczu, które są jednym z najwrażliwszym organów naszego ciała.

Perfumeria Dolce.pl publikuje pierwszy w Polsce serwis, umożliwiający sprawdzanie daty produkcji kosmetyków. Informacja kiedy dany produkt został wyprodukowany zakodowana jest w numerze serii. Świeżomierz odczytuje tę datę. Na uwagę zasługuje fakt, iż nowe możliwości nie są skierowane wyłącznie dla klientów perfumerii Dolce.pl. Teraz każdy może sprawdzić datę ważności swojego kosmetyku. Wystarczy do tego komputer i dostęp do Internetu.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...

BLIK - największy system płatności mobilnych obchodzi drugie urodziny

Ponad 10 milionów transakcji i prawie 3,5 miliona użytkowników - to bilans dwóch lat funkcjonowania BLIKA, ...

Buty Merrell promują się na Discovery Channel

Od 24 października na kanale Discovery Channel można oglądać specjalny premium spot przygotowany przez zespół Discovery ...

Zamiast kreowania siebie możemy kreować relacje, bo jak ktoś zbuduje sympatyczną relację jest postrzegany jako sympatyczny - Piotr Tymochowicz