Zamknij
Social Media - WWW Review

Świeżomierz - sprawdź datę produkcji kosmetyków

07Listopad2012

Autor: Paweł Gębusiak, Tagi: swiezomierz,on-line,chanel,dior,dolce.pl

Luksusowe kosmetyki perfumeryjne nie posiadają widocznej na opakowaniu daty produkcji. Jest ona zakodowana w numerze serii. Świeżomierz to narzędzie do sprawdzania świeżości luksusowych kosmetyków on-line. Sprawdź czy Twój kosmetyk jest świeży i nadaje się do użytku!

Luksusowe kosmetyki prestiżowych marek, takich jak CHANEL czy Dior starzeją się jak każde inne. Niestety ich użytkownicy mogą mieć problem z określeniem ich wieku, ponieważ większoś luksusowych kosmetyków nie posiada etykiet z datą produkcji i przydatności.

Prawo UE nie zobowiązuje producentów kosmetyków do zamieszczania informacji dotyczących ważności produktów, jeśli posiadają one przydatność do użytku dłuższą niż 3 lata. Niestety, poszkodowani mogą być konsumenci, używający i kupujący nieświadomie przeterminowane kosmetyki. Należy pamiętać, że używanie przeterminowanych kosmetyków może być szkodliwe dla zdrowia, a zwłaszcza dla oczu, które są jednym z najwrażliwszym organów naszego ciała.

Perfumeria Dolce.pl publikuje pierwszy w Polsce serwis, umożliwiający sprawdzanie daty produkcji kosmetyków. Informacja kiedy dany produkt został wyprodukowany zakodowana jest w numerze serii. Świeżomierz odczytuje tę datę. Na uwagę zasługuje fakt, iż nowe możliwości nie są skierowane wyłącznie dla klientów perfumerii Dolce.pl. Teraz każdy może sprawdzić datę ważności swojego kosmetyku. Wystarczy do tego komputer i dostęp do Internetu.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Firmowy wyjazd integracyjny – przyjemność czy obowiązek?

Ponad 60% pracowników traktuje firmowe wyjazdy integracyjne jako przyjemność - wynika z badania przeprowadzonego przez portal ...

Kampania promująca ofertę dla rynku SOHO w T-Mobile

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach której operator zaprezentuje ...

Filantropia coraz bardziej modna

Mnożą się dobroczynne gesty bogatych ludzi. Pod koniec czerwca jeden z najbogatszych Chińczyków zakupił w Nowym ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.