Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Sztuka-wnetrza.pl – nowy serwis wnętrzarski

14Październik2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Sztuka-wnetrza.pl, KLAXON Communications

Z końcem września 2011 roku pod domeną www.Sztuka-wnetrza.pl ruszył nowy wortal wnętrzarski skierowany do architektów i wymagających klientów. Wortal dostarcza informacji o aktualnościach, realizacjach, trendach, technologiach i wszystkim, co pomaga w pracy profesjonalistom oraz sprawia przyjemność miłośnikom piękna na co dzień.

„W polskim internecie jest bardzo dużo serwisów wnętrzarskich, ale brakuje na nim projektów na poziomie profesjonalistów. Takich, które odpowiadałyby architektom od strony tekstowej i graficznej oraz zawierałyby narzędzia pomocne w codziennej pracy. Dlatego bardzo wielu architektów wnętrz „przesiadło” się na serwisy zagraniczne. Nasza nowa propozycja ma na celu „odzyskanie” ich z powrotem dla polskiego internetu – powiedział dr Krzysztof Sołoducha, wydawca wortalu Sztuka-wnetrza.pl.

Serwis posiada 3 osobową redakcję. Jest promowany przez specjalną kampanię w systemie Google Adwords oraz za pomocą narzędzi społecznościowych. Partnerem wprowadzenia wortalu na rynek jest firma KALDEWEI Polska – największy w Europie producent wanien i brodzików prysznicowych.

Wydawcą wortalu Sztuka-wnetrza.pl jest firma KLAXON Communications. KLAXON Communications zajmuje się komunikacją Public Relations oraz działalnością wydawniczą łącząc ze sobą w unikalny sposób te dwie dziedziny kompetencji.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz