Zamknij
Social Media - WWW Review

WWW Review

Facebook Buzz

M jak Mobile

Sztuka-wnetrza.pl – nowy serwis wnętrzarski

14Październik2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Sztuka-wnetrza.pl, KLAXON Communications

Z końcem września 2011 roku pod domeną www.Sztuka-wnetrza.pl ruszył nowy wortal wnętrzarski skierowany do architektów i wymagających klientów. Wortal dostarcza informacji o aktualnościach, realizacjach, trendach, technologiach i wszystkim, co pomaga w pracy profesjonalistom oraz sprawia przyjemność miłośnikom piękna na co dzień.

„W polskim internecie jest bardzo dużo serwisów wnętrzarskich, ale brakuje na nim projektów na poziomie profesjonalistów. Takich, które odpowiadałyby architektom od strony tekstowej i graficznej oraz zawierałyby narzędzia pomocne w codziennej pracy. Dlatego bardzo wielu architektów wnętrz „przesiadło” się na serwisy zagraniczne. Nasza nowa propozycja ma na celu „odzyskanie” ich z powrotem dla polskiego internetu – powiedział dr Krzysztof Sołoducha, wydawca wortalu Sztuka-wnetrza.pl.

Serwis posiada 3 osobową redakcję. Jest promowany przez specjalną kampanię w systemie Google Adwords oraz za pomocą narzędzi społecznościowych. Partnerem wprowadzenia wortalu na rynek jest firma KALDEWEI Polska – największy w Europie producent wanien i brodzików prysznicowych.

Wydawcą wortalu Sztuka-wnetrza.pl jest firma KLAXON Communications. KLAXON Communications zajmuje się komunikacją Public Relations oraz działalnością wydawniczą łącząc ze sobą w unikalny sposób te dwie dziedziny kompetencji.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.