Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

TabTicket: sprzedaż wejściówek na Facebooku!

23Lipiec2011

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: TabTicket

TabTicket to nowa usługa wspierająca sprzedaż biletów w serwisach społecznościowych. Aplikacja, adresowana głównie do użytkowników Facebooka, wprowadza innowacyjny system sprzedaży i nabywania biletów właśnie za pośrednictwem tego niezwykle popularnego portalu.

- Każda osoba organizującą dane wydarzenie będzie miała możliwość uruchomienia naszej aplikacji na swoim fanpage’u – tłumaczy Jan Bińczyk, wiceprezes Music Shelter. – Umożliwi to szeroką promocję imprezy wśród użytkowników portalu i natychmiastowy zakup biletu z automatycznym powiadomieniem wszystkich znajomych kupującego o wydarzeniu, w którym ma zamiar uczestniczyć.

TabTicket jest adresowany nie tylko do właścicieli klubów muzycznych, agencji koncertowych, ale także do organizatorów wszelkiego rodzaju konferencji, szkoleń biznesowych i tym podobnych eventów. Aplikacja daje możliwość szybkiego zakupu biletu bez konieczności udawania się do punktu sprzedaży biletów. Nie trzeba także czekać na przesyłkę, ponieważ klient drukuje bilet we własnym zakresie.

TabTicket doskonale spełnił swoje zadanie w przypadku sprzedaży biletów na takie koncerty, jak duża impreza plenerowa MaxFloFest w Łodzi, koncert muzyka grupy Sex Pistols, Glena Matlocka, w sopockim klubie Sfinks700 oraz przy sprzedaży biletów na małe koncerty w opolskim klubie ComeIn.

Więcej informacji: www.tabticket.com.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz