Zamknij
Prosto z rynku - Marka info

TEEKANNE unowocześnia opakowania

Witold Sokołowski, 2013-05-17 06:27:22

Koncern TEEKANNE, od ponad 130 lat dostarczający konsumentom wyśmienite herbaty, odświeżył wygląd opakowań herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych. Rebranding unowocześnił opakowania i sprawił, że teraz jeszcze czytelniej komunikują one wysoką jakość produktów, pozostając przyjazne konsumentowi.


Nowy projekt ma przede wszystkim za zadanie podkreślać najwyższą jakość i zalety herbat TEEKANNE. Ponadto, w obliczu intensywnie ewoluującego rynku, zbudowanie jednolitego komunikatu wizualnego dla wszystkich rodzajów herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych zwiększa rozpoznawalność tych produktów i uatrakcyjnia je w oczach konsumentów.


Na odświeżonych, czytelnych opakowaniach, przewija się wspólny motyw: charakterystyczna, klasyczna filiżanka z parującym naparem, podkreślająca przyjemność picia herbaty, a w tle – nawiązanie do plantacji. Zmieniający się kolor pola upraw symbolizuje różne miejsca, z których pochodzą zbierane liście herbaty.


Odświeżona linia herbat TEEKANNE składa się z 10 produktów. Jest wśród nich 5 herbat czarnych (NERO, English Breakfast, Gold, Ceylon, Assam) oraz 5 czarnych aromatyzowanych (Earl Grey, Earl Grey Lemon, Irish Cream, Royal Rum i Black Lemon). Całość wyróżnia się elegancką, wyrazistą kolorystyką. Nowością jest indykator mocy, który teraz pojawia się na pudełku – znacznie ułatwia to konsumentom wybór najbardziej odpowiadającego ich gustom i oczekiwaniom napoju.


- Jeśli chcemy, by nasza marka postrzegana była jako nowoczesna, musimy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom rynku. Atrakcyjne opakowania to co prawda tylko jeden z elementów zaplanowanej całościowej strategii, ale niezwykle ważny, bo wpływa na postrzeganie przez handlowców i konsumentów, poprawia rozpoznawalność. Jakość produktu musi iść w parze z wyglądem opakowania, komunikować go i podkreślać benefity marki - mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.


Nowy design opakowań przygotowała agencja Mark & Mark. Został on wdrożony nie tylko w Polsce, ale przyjęto go jako standard dla opakowań również w kilku innych krajach Europy, do których docierają produkowane w Polsce herbaty TEEKANNE.

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...