Zamknij
Nowości - RTV

„Telesmok” o cyfryzacji

Witold Sokołowski, 2011-11-16 17:14:45

„Telesmok” o cyfryzacji

„Telesmok” to kolejny, trzeci odcinek kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji. Spot z Telesmokiem wchodzi właśnie na ekrany największych polskich stacji telewizyjnych. Celem kampanii informacyjnej Ministerstwa Infrastruktury i pięciu największych nadawców ma być przygotowanie społeczeństwa na nadchodzące zmiany w technologii odbioru sygnału telewizyjnego.


Do 31 lipca 2013 roku sygnał analogowy zostanie całkowicie zastąpiony przez naziemną telewizję cyfrową. Autorem wszystkich 9 spotów przygotowanych w ramach kampanii jest Fabryka Komunikacji Społecznej. Podobnie jak dwa poprzednie filmy „W starym kinie” i „Słodowy”, „Telesmok” w humorystyczny sposób nawiązuje do kultowych programów telewizyjnych z lat od 60-tych do 80-tych.


W główną rolę po raz kolejny wcielił się Wojciech Kalarus – aktor i parodysta, za reżyserię odpowiada Michał Gazda, za kreację Agata Grosicka. Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa 2 lata. Kampanijne spoty będą prezentowane na ekranach telewizji: TVP, Polsat, TV4, TVN i Puls.



 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...