Zamknij

Wiedza PR - Teoria PR

Dobry PR-owiec nie spoczywa na laurach

Określenie „specjalista”, oprócz oczywistej informacji o odpowiednich predyspozycjach, kompetencjach i wiedzy, jaką musi posiadać osoba nosząca to miano, ma jeszcze inne, nie wprost wynikające z definicji cechy: głód wiedzy oraz umiejętność doskonalenia się.

czytaj dalej

 

Filozofia PR: nowe idee

Filozofia PR: nowe idee

Postrzeganie gospodarki opartej na wartościach materialnych, trwałych i łatwo obliczalnych było rdzeniem niedawnej ery mechaniczno-przemysłowej. Teraz nadszedł czas Nowej Ekonomii, która niedawnej która niedawnej ekonomii dóbr i środków produkcji, przeciwstawia nowe pojęcia oparte na wartościach niewymiernych, takich jak tożsamość, informacja, wartość ......

czytaj dalej


Public Relations - czy to się sprawdzi?

No właśnie, czy to się sprawdzi, a poza tym, co to jest? Public Relations, Piar, PR-owiec -słowa te robią ostatnio furorę - w Polsce znane od paru lat, na świecie od około stu, lecz profesjonalne działania Public Relations to lata sześćdziesiąte ......

czytaj dalej


Szkoła PR. Prezentacja

Kiedy agencja zostaje zaproszona do wzięcia udziału w przetargu i złożenia prezentacji, punktem wyjścia do przedstawienia klientowi propozycji działań public relations jest jego brief. Następnie w ramach agencji tworzy się odpowiedni zespół, który przygotowuje szczegółową prezentację. Ostatnim etapem jest przekonujące przedstawienie ......

czytaj dalej


Strategie komunikacji marketingowej w dobie globalizacji

Strategie komunikacji marketingowej w dobie globalizacji

Komunikacja marketingowa stanowi istotny, integralny instrument strategii marketingowej i praktycznej realizacji celów rynkowych przedsiębiorstwa. Obejmuje ono bowiem zespół środków i działań, za pomocą których przedsiębiorstwo przekazuje na rynek informacje charakteryzujące produkt i/lub firmę, kształtuje potrzeby nabywców. W literaturze pojęcie „komunikacja marketingowa ......

czytaj dalej


Zintegrowana Komunikacja Marketingowa - nowa konieczność

Zintegrowane komunikowanie marketingowe jest procesem scalania różnego rodzaju narzędzi komunikowania, promocji, reklamy i public relations w celu uzyskania większej skuteczności oddziaływania rynkowego. Powinny je stosować wszystkie firmy, które w działaniach rynkowych wykorzystują więcej niż jedno narzędzie promocji.

...

czytaj dalej

Strona 14 z 17 « 1 2 3 ... 14 ... 17 »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

,,Był rok 2009 czasem między-epoki. W polskiej polityce cza­sem pogarszania jej jakości i dominacji źle rozumianego PR" - Jerzy Nowakowski, Przewodnik Katolicki