Zamknij

Wiedza PR - Teoria PR

Dobry PR-owiec nie spoczywa na laurach

Określenie „specjalista”, oprócz oczywistej informacji o odpowiednich predyspozycjach, kompetencjach i wiedzy, jaką musi posiadać osoba nosząca to miano, ma jeszcze inne, nie wprost wynikające z definicji cechy: głód wiedzy oraz umiejętność doskonalenia się.

czytaj dalej

 

Lokowanie

Lokowanie

27 tysięcy – taka jest liczba obejrzanych w 2011 roku reklam, przypadająca na jednego statystycznego Polaka. Łącznie poświęciliśmy aż 145 godzin w ciągu roku na wpatrywanie się w różnej maści przekazy reklamowe bombardujące nas z ekranu telewizora. Według rokowań Atmedia rynek ......

czytaj dalej


Kluczowe trendy PR w pigułce

Nowe technologie w zawrotnym tempie zmieniły środowisko mediów oraz branżę PR, która przechodzi stopniowo w nowy wymiar komunikacji. Błyskawicznie rozwinęły się nowe media, a za nimi od razu zmieniły zachowania konsumentów. Dzięki temu komunikacja marketingowa nigdy nie będzie nudna, a specjaliści ......

czytaj dalej


Szkoła PR - SPACE

Podtrzymując tezę, iż analiza rynku powinna być w dzisiejszych czasach kluczowym procesem w tworzeniu strategii przedsiębiorstwa nie można zapomnieć o narzędziach jakie ułatwiają nam przebrnięcie przez trudny okres badania miejsca i możliwości firmy. Poza wyjętą z PR-owskiego strychu metodą SWOT, notabene ......

czytaj dalej


Skuteczna analiza podstawą strategii PR

Każdy piarowiec, biorąc pod swoje skrzydła przedsiębiorstwo. staje przed problemem związanym z projektem strategii PR. Niezbędna wydaje się w tym miejscu rzetelna analiza danych, od której zależy przecież powodzenie efektu końcowego. Praktyczna strona tego zagadnienia to poszukiwanie odpowiedzi na szereg pytań ......

czytaj dalej


Rozliczanie za efekt w branży PR

Coraz częściej Agencje PR otrzymują od swoich klientów propozycję rozliczania się na zasadzie „płatne za efekt”. Dlaczego klienci naciskają? Czy jest to opłacalne dla obu stron? Przyjrzyjmy się argumentom każdej z nich.

...

czytaj dalej

Strona 2 z 17 « 1 ... 2 3 ... 17 »

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

"Duża gotówka, niecała stówka!" - nowa kampania produktowa Kasy Stefczyka

6 marca 2017 r. ruszyła nowa kampania Kasy Stefczyka. Tym razem bohaterowie znani z poprzednich spotów ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

,,Był rok 2009 czasem między-epoki. W polskiej polityce cza­sem pogarszania jej jakości i dominacji źle rozumianego PR" - Jerzy Nowakowski, Przewodnik Katolicki