Zamknij

Wiedza PR - Teoria PR

Dobry PR-owiec nie spoczywa na laurach

Określenie „specjalista”, oprócz oczywistej informacji o odpowiednich predyspozycjach, kompetencjach i wiedzy, jaką musi posiadać osoba nosząca to miano, ma jeszcze inne, nie wprost wynikające z definicji cechy: głód wiedzy oraz umiejętność doskonalenia się.

czytaj dalej

 

Techniki public relations

Techniki public relations

Kształtowanie się public relations na przestrzeni lat doprowadzało do powstawania coraz to innych technik PR. Działania z zakresu public relations można podzielić na wewnętrzne i zewnętrzne uwzględniając ich odmienny charakter i cele, którym służą.

...

czytaj dalej


Bezecne wykorzystywanie piaru

Bezecne wykorzystywanie piaru

Negatywne konotacje piaru zostały przeniesione z nienajlepszych opinii o reklamie, w której – delikatnie mówiąc – eksponuje się nie zawsze prawdziwe zalety produktów. Wiedząc, jak odbiorca traktuje przekaz reklamowy, marketingowcy zwrócili uwagę na funkcje piaru. Powiedziałbym nawet, iż dzisiejszy marketing bezecnie ......

czytaj dalej


NLP jest odpowiedzialne

NLP jest odpowiedzialne

NLP – neurolingwistyczne programowanie – uczy jak zrozumieć i doskonalić samego siebie, swoje zachowania, a w tym także jak skutecznie komunikować się z innymi. Kwalifikowani trenerzy NLP –  korzystając z dorobku różnych szkół w dziedzinie psychologii, zarządzania oraz innych nurtów edukacji ......

czytaj dalej


Praktyczny charakter NLP

Praktyczny charakter NLP

NLP – neurolingwistyczne programowanie – dzięki swojej uniwersalności pozwala osobom, które uczą się jego metod skutecznie rozwijać zdolności komunikacyjne i interpersonalne w oparciu o własne, dotychczasowe doświadczenia. Siła neurolingwistycznego programowania tkwi w aktywnym treningu, poszanowaniu indywidualnego systemu wartości zarówno ucznia, jak ......

czytaj dalej


Wyższa Szkoła PR

Miliony unijnych euro, które rząd przeznacza na rozwój szkolnictwa wyższego, nie zagwarantują sukcesu na dynamicznym, międzynarodowym rynku edukacyjnym. Inwestowaniu w infrastrukturę, nowoczesne technologie informatyczne czy unowocześnianiu programów edukacyjnych powinna towarzyszyć profesjonalizacja i umiędzynarodowienie działań Public Relations.

...

czytaj dalej

Strona 3 z 17 « 1 2 ... 3 ... 17 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

,,Był rok 2009 czasem między-epoki. W polskiej polityce cza­sem pogarszania jej jakości i dominacji źle rozumianego PR" - Jerzy Nowakowski, Przewodnik Katolicki