Zamknij

Wiedza PR - Teoria PR

Dobry PR-owiec nie spoczywa na laurach

Określenie „specjalista”, oprócz oczywistej informacji o odpowiednich predyspozycjach, kompetencjach i wiedzy, jaką musi posiadać osoba nosząca to miano, ma jeszcze inne, nie wprost wynikające z definicji cechy: głód wiedzy oraz umiejętność doskonalenia się.

czytaj dalej

 

Czary-mary, hokus-pokus, czyli słów kilka o budżecie

Przygotowywaliśmy ostatnio ofertę dla pewnej firmy. Oczywiście projekt (tajne przez poufne) owiany był tajemnicą. Ale najgłębiej skrywanym sekretem był… poziom budżetu. Kolejny projekt, który ustawia agencję w pozycji wróżki.

...

czytaj dalej


Nadchodzą zmiany w sposobie komunikowania

Liczba osób starszych w Polsce rośnie w szybkim tempie. Najbliższa przyszłość należeć będzie do seniorów - staną się oni wiodącą grupą konsumentów, do których będzie musiał dostosować się rynek. Konieczne stanie się nie tylko dopasowanie produktów i usług do starszego odbiorcy, ......

czytaj dalej


Siła wizerunku czyli postrzeganie i jego kształtowanie

Wizerunek to temat niezwykle popularny w obecnych czasach, będący przedmiotem wielu dyskusji z jednej strony, o roli jaką pełni w codziennym funkcjonowaniu, z drugiej o byciu pochodną każdej naszej aktywności. O wizerunek dbają wszyscy, począwszy od polityków, przedsiębiorstwa, miasta po zwykłych ......

czytaj dalej


Jak komunikować się z pokoleniem Y?

Pokolenie, które obecnie wchodzi na rynek pracy, z pewnością jest wyzwaniem dla właścicieli i menedżerów firm. Młodzi ludzie mają inne oczekiwania odnośnie zarządzania i komunikacji w firmie niż ich starsi koledzy. Czy warto zmieniać dla nich swoje podejście do zarządzania? Czy ......

czytaj dalej


Abecedariusz dobrego briefa

Abecedariusz dobrego briefa

Nie trzeba jednak przekonywać, że ani pomysł na kampanię, ani genialna strategia nie jest łaską twórczą, która spływa na pracowników agencji w najmniej oczekiwanym momencie. Jest to wynik pewnego procesu, który zaczyna się od briefa. Napisano o nim już niejeden artykuł, ale ......

czytaj dalej

Strona 1 z 17 1 2 3 ... 17 »

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

,,Był rok 2009 czasem między-epoki. W polskiej polityce cza­sem pogarszania jej jakości i dominacji źle rozumianego PR" - Jerzy Nowakowski, Przewodnik Katolicki