Zamknij
Prosto z rynku - PR w polityce info

TNS OBOP przepyta 50 000 wyborców

Witold Sokołowski, 2010-06-18 02:02:30

TNS OBOP przeprowadzi na zlecenie TVP S. A. badanie typu exit poll podczas I i II tury wyborów prezydenckich. Szczegółowe informacje dotyczące badania oraz jego wyniki zostaną przedstawione podczas wieczoru wyborczego na antenie TVP1 oraz TVP Info.


Badanie zostanie przeprowadzone w dniu wyborów przed 500 losowo wybranymi lokalami wyborczymi. Ankieterzy TNS OBOP poproszą osoby, które oddały już swój głos, o wypełnienie krótkiej ankiety. W badaniu weźmie udział około 50 000 respondentów.


Na podstawie zebranych danych, 20 czerwca br. o godz. 20:00, stacje TVP1 oraz TVP Info przedstawią podczas wieczoru wyborczego szacunkowe wyniki I tury wyborów prezydenckich. W przypadku II tury wyborów prezydenckich będzie to odpowiednio wieczór wyborczy w dniu 4 lipca 2010 r.


Średni błąd pomiaru w badaniu exit poll realizowanym podczas ostatnich wyborów prezydenckich w 2005 r. wyniósł. 0,24 pkt. proc. w szacowanym poparciu dla kandydatów i 0,01 pkt. proc. w szacowanej frekwencji.


Zdjęcie: wikimedia.org, Gretel Sharpee.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...