Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Traf na dobry lunch

22Listopad2011

Autor: Michał Matyjasik, Tagi: Lunch RouletteTraf na dobry lunch

Przerwa na lunch to doskonała okazja do wzbogacania relacji towarzyskich i zawodowych. Od kilku dni na Facebooku dostępna jest aplikacja „Lunch Roulette” (www.lunchroulette.pl ), która pomaga w networkingu i ułatwia spotkania osobom znajdującym się w tej samej okolicy.

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę ze znaczenia nieformalnej komunikacji w swoich strukturach. Najłatwiej przebiega ona przy okazji przerw w pracy, na przykład takich, jak wspólne wyjście na lunch, w szczególności gdy udział biorą w nim osoby z różnych działów i w ten sposób mogą swobodnie wymieniać się nowymi pomysłami. Jednak biorąc pod uwagę preferencje, miejsce przebywania oraz różnice w harmonogramach poszczególnych osób, synchronizacja przerw w pracy jest dość trudnym zdaniem.

Powyższe problemy rozwiązać może aplikacja Lunch Roulette, która działa jak współdzielony przez znajomych kalendarz, w którym każdy może zasugerować wyjście na lunch, szybką przekąskę lub po prostu kawę do jednego z kilku tysięcy miejsc na terenie kilkunastu największych miast w Polsce.

Aplikacja Lunch Roulette uwzględnia aktualną pozycję poszczególnych osób i na podstawie mapy punktów gastronomicznych informuje je o adekwatnych propozycjach spotkań od znajomych. Ponieważ aplikacja jest zintegrowana z serwisem Facebook, jej użycie jest bardzo proste. Co więcej, kalendarz możemy współdzielić ze wszystkimi osobami z listy naszych znajomych. Biorąc pod uwagę, że w Polsce Facebook ma już ponad 6 milionów aktywnych użytkowników mamy dość dużą szansę trafić na naprawdę dobry lunch!


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz