Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Tripsta.pl i Walutomat.pl edukują podróżnych

Witold Sokołowski, 2013-04-30 11:27:30

„Podróżuj oszczędnie” – pod takim hasłem wystartowała kampania edukacyjna przygotowana wspólnie przez biuro turystyczne Tripsta.pl i platformę wymiany walut Walutomat.pl.


Celem akcji jest promowanie ciekawych kierunków wakacyjnych wyjazdów - zobrazowanie faktów związanych z danym regionem i kosztów tego typu wypraw - w ciekawy i zabawny sposób z naciskiem na oszczędności jakie można zyskać podczas takich wyjazdów. Aby zwiedzać zagraniczne kraje, wcale nie trzeba dysponować dużym budżetem, dlatego kampania będzie promowała najtańsze możliwości podróżowania i zwiedza danego regionu.


Kampania kładzie nacisk na działania media relations (głównie: stałe rubryki, artykuły poradnikowe i infografiki zamieszczone w mediach turystycznych i kobiecych) oraz aktywność w mediach społecznościowych. Kampania została opracowana i będzie realizowana przez agencje DotPR oraz Get More Social. Osobami odpowiedzialnymi za projekt są Karolina Górowska oraz Marta Bartoszczyk. Akcja potrwa do końca września br.


Zwiedzanie po świecie z Tripstą i Walutomatem zostało podzielone na kilka regionów prezentujących najpopularniejsze kierunki wypraw, pośród których znajdziemy choćby kraje Europy Południowej, Bałkany, czy Półwysep Indochiński. Przedstawiając informacje o każdym regionie organizatorzy będą korzystali przede wszystkim z wiedzy i doświadczenia mieszkańców danego obszaru i Polaków tam mieszkających. Dzięki temu podróżujący dowiedzą się m.in. jak nie zaliczyć wpadki kulturowej oraz jak wybrać się nawet na drugi koniec świata za niewielkie pieniądze.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...