Zamknij
Nowości - RTV

Trzech gigantów o płaskich telewizorach

Witold Sokołowski, 2007-01-05 11:55:00

Panasonic, czołowa marka koncernu Matsushita Electric Industrial, poinformował o stworzeniu, wspólnie z Hitachi i Pioneer serwisu internetowego poświęconego tematyce płaskich telewizorów. Strona www.plazma-lcd-fakty.pl ma ułatwić konsumentom wybór telewizora, który najlepiej spełni ich oczekiwania. W serwisie rozwiano wiele mitów związanych z technologią plazmową, przedstawiono fakty i wyjaśniono różnice między PDP (Plasma Display Panel), a LCD (Liquid Crystal Display).


Stworzony serwis ma pomóc konsumentom w określeniu ich potrzeb związanych z zakupem płaskiego telewizora, poinformować o zaletach obu technologii oraz rozwiać rozpowszechnione na ich temat mity. Na stronie obalono m.in. stereotyp na temat podatności telewizorów plazmowych na wypalanie się. Wytłumaczono także, jak to się dzieje, że telewizory plazmowe i LCD, wbrew obiegowym opiniom, w rzeczywistości zużywają bardzo podobną ilość energii. Udowodniono też, że trwałość ich jest podobna i w obu przypadkach wynosi ok. 60 tys. godzin.

- „Panasonic, będąc producentem zarówno telewizorów plazmowych, jak i LCD, przykłada wielką wagę do tego, aby dostarczać konsumentom rzetelne informacje o produktach, a także wyjaśniać wszelkie nieporozumienia, które funkcjonują w związku z płaskimi ekranami” – powiedział Radek Jaworski, PR Manager Panasonic Polska.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...