Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Tymbark Vitamini wydobywa naturalne piękno

Nowy User, 2017-02-20 20:47:01

Aby wyglądać pięknie i zdrowo wcale nie potrzeba wiele. Tymbark udowadnia, że wygląd i samopoczucie można wspomagać w łatwy i naturalny sposób – wystarczy sięgnąć po sok marchwiowo-owocowy Vitamini.


W najnowszej reklamie soków Tymbark Vitamini poznajemy różne kobiety w różnych sytuacjach. Kampania zwraca uwagę na to, że wszystkie one wyglądają pięknie, ponieważ akceptują siebie i dobrze się czują same ze sobą. Marka przypomina, jak ważne jest naturalne piękno i zwraca uwagę na potrzeby kobiet – zabieganych, ambitnych i zmęczonych, ale też tych beztroskich i potrafiących się dobrze bawić, dla których picie soków Tymbak Vitamini jest jednym ze sposobów dbania o siebie.


Szklanka lub butelka soku Vitamini to najprostszy sposób na utrzymanie piękna skóry. Sięgając po Tymbark Vitamini, dostarczamy sobie składników pozytywnie wpływających na kondycję cery. Marchwiowo-owocowe soki zawierają bowiem uznawany za naturalny kosmetyk beta-karoten oraz witaminy E i C. Dzięki temu, że Vitamini są dostępne nie tylko w opakowaniach litrowych, ale również w wygodnych, plastikowych butelkach 300 ml, można wybrać dla siebie odpowiedni format w każdej sytuacji – w domu, w drodze i podczas codziennych aktywności.


Kampanię telewizyjną wspierają działania outdoorowe. Na citylightach w przestrzeniach miejskich pojawiły się przykuwające wzrok portrety kobiet, a hasło „Wydobądź naturalne piękno Twojej skóry” podkreśla, że Vitamini pomaga im wyglądać dobrze i czuć się pewnie na co dzień.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...