Zamknij
PR w mediach

Tymochowicz ma patent na "wieczność" w internecie

Witold Sokołowski, 2010-03-09 16:15:26

Solaris Gate - to pomysł Piotra Tymochowicza znanego z doradzania Andrzejowi Lepperowi na serwis internetowy. - Czysty marketing, skok na kasę - to oceny branży.

- Do tej pory pewne były tylko dwie rzeczy - śmierć i podatki. Niedługo pewne będą tylko podatki - mówił na czwartkowej konferencji Tymochowicz. Znany jako konsultant m.in. od wizerunku Tymochowicz jako prezes spółki Infinity promuje swój najnowszy projekt - Solaris Gate. To portal internetowy, a właściwie połączenie czterech różnych serwisów o takich nazwach jak Arka czy Rebelia.

W sumie Infinity chce dać internautom 50 GB miejsca na serwerach. Za opłatą - koszt dwuletniego abonamentu za konto to 97 zł (na stronie projektu widnieje przekreślona cena 197 zł). Za każdy kolejny rok opłata ma wynosić 57 zł. Spółka chce też pobierać opłaty za trójwymiarowe przedstawienie głowy (a potem całego ciała) użytkownika w internecie (to część nazwana Avatar). I za przechowanie próbki DNA - ma pochodzić z włosa z cebulką, włos ma zostać zalany w bursztynie.

Na czwartkowej konferencji z całego projektu zaprezentowano w zasadzie kilka slajdów. Serwis przyszła za to promować m.in. Justyna Steczkowska, bo - tak jak Tymochowicz z Solaris - jest... zainteresowana rynkiem rosyjskim. Infinity przy promocji sięgnęło też po marketing szeptany - na różnych forach internetowych zakładano konta, próbując wywołać dyskusję o Solaris Gate. (...)

źródło: Gazeta Wyborcza

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

PiS też chodzi tylko o PR, ale po prostu gorzej im to wychodzi - Łukasz Warzecha, Fakt.