Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Unilever rozpoczął III edycję Koloniady

Witold Sokołowski, 2007-02-16 15:53:00

Unilever realizuje trzecią edycję promocji konsumenckiej marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino pod hasłem „Koloniada 2007”. Za opracowanie koncepcji i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Celem promocji jest wzrost częstotliwości zakupu i budowanie wizerunku każdej z czterech wymienionych marek. Akcja promocyjna skierowana jest przede wszystkim do kobiet posiadających rodziny i dzieci w wieku 7-16 lat.

Promocja oparta jest na mechanizmie loterii, w której do wygrania jest 500 wyjazdów kolonijnych nad polskie morze lub w góry dla dzieci w wieku 7-16 lat oraz 50 000 nagród dodatkowych w postaci zabawek plażowych. Podobnie jak w roku ubiegłym dzieci spędzą wspaniałe wakacje w malowniczej miejscowości górskiej Bystra oraz słynącej z przepięknych plaż nadbałtyckiej Pogorzelicy.


Aby wziąć udział w loterii należy zebrać co najmniej 10 punktów wyciętych z promocyjnych opakowań produktów Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, oznaczonych logo Koloniada 2007, a następnie wysłać je razem z kuponem zgłoszeniowym pod wskazany adres.

- „Ogólnopolska akcja promocyjna realizowana pod hasłem Koloniada była pierwszą tego typu inicjatywą na rynku FMCG, opartą na innowacyjnej propozycji wyjścia naprzeciw potrzebom związanym z dziećmi. Do tej pory z sukcesem zrealizowaliśmy już dwie edycje promocji. – mówi Aleksander Pałka, Junior Brand Manager marki Saga - „Koloniada” stała się akcją znaną i rozpoznawalną. Badania potwierdzają, iż jej świadomość wśród grupy docelowej cały czas rośnie. W ubiegłym roku otrzymaliśmy ponad 125 tys. zgłoszeń. Z myślą o dzieciach, w tegorocznej edycji stworzyliśmy interaktywną stronę internetową wprowadzającą w świat Koloniady.”

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing opracowała kreację opakowań promocyjnych, strony internetowej www.koloniada2007.pl, katalogu promocyjnego oraz materiałów POS.

Katalog będzie dystrybuowany w sieciach handlowych oraz zostanie dołączony do dwóch wydań Przyjaciółki. Promocja zostanie wsparta również kampanią TV. Patronat nad akcją objęło Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz tygodnik Przyjaciółka, w którym będą publikowane nazwiska zwycięzców po każdym kolejnym losowaniu. Wyjazdy kolonijne organizowane są przy współpracy z Biurem Podróży Eskapada ze Słupska.

Promocja trwa do 31 maja 2007.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...