Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Unilever rozpoczął III edycję Koloniady

Witold Sokołowski, 2007-02-16 15:53:00

Unilever realizuje trzecią edycję promocji konsumenckiej marek Saga, Kasia, Delma Extra i Amino pod hasłem „Koloniada 2007”. Za opracowanie koncepcji i realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Celem promocji jest wzrost częstotliwości zakupu i budowanie wizerunku każdej z czterech wymienionych marek. Akcja promocyjna skierowana jest przede wszystkim do kobiet posiadających rodziny i dzieci w wieku 7-16 lat.

Promocja oparta jest na mechanizmie loterii, w której do wygrania jest 500 wyjazdów kolonijnych nad polskie morze lub w góry dla dzieci w wieku 7-16 lat oraz 50 000 nagród dodatkowych w postaci zabawek plażowych. Podobnie jak w roku ubiegłym dzieci spędzą wspaniałe wakacje w malowniczej miejscowości górskiej Bystra oraz słynącej z przepięknych plaż nadbałtyckiej Pogorzelicy.


Aby wziąć udział w loterii należy zebrać co najmniej 10 punktów wyciętych z promocyjnych opakowań produktów Saga, Kasia, Delma Extra i Amino, oznaczonych logo Koloniada 2007, a następnie wysłać je razem z kuponem zgłoszeniowym pod wskazany adres.

- „Ogólnopolska akcja promocyjna realizowana pod hasłem Koloniada była pierwszą tego typu inicjatywą na rynku FMCG, opartą na innowacyjnej propozycji wyjścia naprzeciw potrzebom związanym z dziećmi. Do tej pory z sukcesem zrealizowaliśmy już dwie edycje promocji. – mówi Aleksander Pałka, Junior Brand Manager marki Saga - „Koloniada” stała się akcją znaną i rozpoznawalną. Badania potwierdzają, iż jej świadomość wśród grupy docelowej cały czas rośnie. W ubiegłym roku otrzymaliśmy ponad 125 tys. zgłoszeń. Z myślą o dzieciach, w tegorocznej edycji stworzyliśmy interaktywną stronę internetową wprowadzającą w świat Koloniady.”

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing opracowała kreację opakowań promocyjnych, strony internetowej www.koloniada2007.pl, katalogu promocyjnego oraz materiałów POS.

Katalog będzie dystrybuowany w sieciach handlowych oraz zostanie dołączony do dwóch wydań Przyjaciółki. Promocja zostanie wsparta również kampanią TV. Patronat nad akcją objęło Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz tygodnik Przyjaciółka, w którym będą publikowane nazwiska zwycięzców po każdym kolejnym losowaniu. Wyjazdy kolonijne organizowane są przy współpracy z Biurem Podróży Eskapada ze Słupska.

Promocja trwa do 31 maja 2007.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...