Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

„Upadek reklamy i wzlot PR”

Witold Sokołowski, 2004-09-02 13:32:00

Książka „Upadek reklamy i wzlot public relations” autorstwa Ala i Laury Ries wydana w Polsce w maju b.r. przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne to jedna z najlepiej sprzedających się książek wśród tytułów poświęconych PR i reklamie w ostatnim czasie. W popularyzację książki jest zaangażowana agencja On Board PR, która objęła tytuł patronatem medialnym.

„Zainteresowanie książką ‘Upadek reklamy i wzlot public relations’ wskazuje na olbrzymie zapotrzebowanie na tego rodzaju publikacje” - mówi Norbert Ofmański, dyr. zarządzający On Board PR – „Edukacja na temat właściwej roli PR i reklamy jest niezbędna do efektywnego wykorzystania komunikacyjnego obu narzędzi”

Książka „Upadek reklamy i wzlot PR” stanowi głos w dyskusji dotyczącej roli reklamy i PR w komunikacji marketingowej. Stała się inspiracją dla praktyków oraz teoretyków marketingu do wielu polemik, zajmując czołowe miejsca na światowych listach bestsellerów np. w Business Week i The Wall Street Journal.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...