Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Uwaga dzieci Bakuś leci!

Witold Sokołowski, 2004-05-11 00:35:00

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa serków Bakuś, których producentem jest firma Bakoma SA. Kampania potrwa do końca czerwca i obejmie TVP oraz Polsat. Jej celem jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku Bakusia jako puszystego i naturalnego serka dla dzieci. Twórcą kampanii jest agencja DEMO Effective Launching. Media na jej potrzeby zakupił dom mediowy StarCom.

Nowa reklama pozycjonuje Bakusia, jako puszysty i naturalny serek dla dzieci od Bakomy. Przekaz ten jest skierowany do dzieci do lat 12 oraz ich matek. Dzieci ma przekonać do Bakusia jego kolorowy i pełen zabawy świat, a ich matki – fakt, że Bakuś jest serkiem w 100 proc. naturalnym, bez konserwantów.

Spot reklamowy pokazuje scenę, w której mama podaje swoim dzieciom Bakusia – tak puszystego i leciutkiego, że aż unoszącego się w powietrzu. Zachwycone dzieci, po spróbowaniu Bakusia, przenoszą się w kolorowy, bajkowy świat, w którym Bakusiowe zwierzątka robią serek z naturalnych owoców i mleka, świetnie się przy tym bawiąc.

„Rozbudowanie Bakusiowego świata, uwypuklenie w nim zabawy, a także wyraźne pozycjonowanie Bakusia jako puszystego i naturalnego serka dla dzieci to zabiegi, które powinny przełożyć się na jeszcze większą popularność Bakusia wśród najmłodszych klientów” – mówi Artur Lalewicz, koordynator kampanii po stronie Demo Effective Launching.

Według danych MEMRB (styczeń-luty 04) Bakuś to najchętniej kupowany serek dla dzieci. Produkt Bakomy jest dostępny w wielu smakach, m.in. waniliowym, truskawkowym i brzoskwiniowym. Dzięki zawartości wapnia i pełnowartościowego, łatwo strawnego białka stanowi idealne danie lub deser dla dzieci.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...