Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Uwaga dzieci Bakuś leci!

Witold Sokołowski, 2004-05-11 00:35:00

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa serków Bakuś, których producentem jest firma Bakoma SA. Kampania potrwa do końca czerwca i obejmie TVP oraz Polsat. Jej celem jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku Bakusia jako puszystego i naturalnego serka dla dzieci. Twórcą kampanii jest agencja DEMO Effective Launching. Media na jej potrzeby zakupił dom mediowy StarCom.

Nowa reklama pozycjonuje Bakusia, jako puszysty i naturalny serek dla dzieci od Bakomy. Przekaz ten jest skierowany do dzieci do lat 12 oraz ich matek. Dzieci ma przekonać do Bakusia jego kolorowy i pełen zabawy świat, a ich matki – fakt, że Bakuś jest serkiem w 100 proc. naturalnym, bez konserwantów.

Spot reklamowy pokazuje scenę, w której mama podaje swoim dzieciom Bakusia – tak puszystego i leciutkiego, że aż unoszącego się w powietrzu. Zachwycone dzieci, po spróbowaniu Bakusia, przenoszą się w kolorowy, bajkowy świat, w którym Bakusiowe zwierzątka robią serek z naturalnych owoców i mleka, świetnie się przy tym bawiąc.

„Rozbudowanie Bakusiowego świata, uwypuklenie w nim zabawy, a także wyraźne pozycjonowanie Bakusia jako puszystego i naturalnego serka dla dzieci to zabiegi, które powinny przełożyć się na jeszcze większą popularność Bakusia wśród najmłodszych klientów” – mówi Artur Lalewicz, koordynator kampanii po stronie Demo Effective Launching.

Według danych MEMRB (styczeń-luty 04) Bakuś to najchętniej kupowany serek dla dzieci. Produkt Bakomy jest dostępny w wielu smakach, m.in. waniliowym, truskawkowym i brzoskwiniowym. Dzięki zawartości wapnia i pełnowartościowego, łatwo strawnego białka stanowi idealne danie lub deser dla dzieci.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...