Zamknij
Prosto z rynku - PR i prawo info

V edycja kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”

Witold Sokołowski, 2013-10-25 00:41:50

23 października br. w siedzibie PAP w Warszawie odbyła się konferencja w ramach 5. odsłony kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”. Prelegentami wydarzenia byli: dr Wojciech Rafał Wiewiórowski, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, dr Mariusz Cholewa, Prezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej oraz dr Anna Wilk, socjolog. Za organizację konferencji, w ramach prowadzenia całej kampanii, odpowiadała agencja Clue PR.


Na konferencji przedstawiono wyniki prowadzonej od 1 października 2012 roku ankiety internetowej „Chroń swoją tożsamość”. Obecni na spotkaniu goście specjalni omówili m.in. największe zagrożenia płynące z utraty danych osobowych, w tym także w sieci oraz sposoby zabezpieczania się przed kradzieżą tożsamości.


Celem kampanii „Nie daj się okraść, chroń swoją tożsamość”, prowadzonej przez firmę Fellowes, jest edukacja społeczeństwa w zakresie ochrony danych wrażliwych, problemu kradzieży tożsamości, dostępnych regulacji prawnych oraz zagrożeń wynikających z braku zabezpieczenia danych. W ramach kolejnej odsłony kampanii uruchomiono także nową wersję ankiety internetowej, którą można wypełnić pod adresem: www.ochronatozsamosci.pl, dzięki której każdy może w prosty i przejrzysty sposób sprawdzić, w jakim stopniu chroni swoje dane i co powinien w swoim zachowaniu zmienić, by ustrzec się przed ich kradzieżą.


Dodatkowo, w ramach kampanii, zaplanowano wykłady GIODO na wybranych warszawskich uczelniach. Najbliższy odbędzie się już w piątek, 25 października, na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Serdecznie zapraszamy!

zobacz zdjęcia

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...