Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Valkea Media tworzy magazyn Posnania

Witold Sokołowski, 2016-10-25 15:14:04

Valkea Media tworzy magazyn Posnania

Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu. Charakter publikacji inspirowany jest modą uliczną wielkich miast związanych z Tygodniami Mody. Oprócz dużej zawartości oryginalnych treści kontentowych, obejmuje także dedykowane sesje zdjęciowe i propozycje zakupowe najemców Centrum Handlowego Posnania.


„Posnania” to magazyn o ludziach i dla ludzi. Pokazuje modę poprzez zjawiska socjologiczne, wyszukuje trendy z cyklu it, propaguje dopiero tworzące się tendencje w branży. Zawiera historie ludzkich pasji, sylwetki projektantów i propozycje modowych must-have. Relacjonuje nowości ze światowych pokazów mody zilustrowane zdjęciami produktowymi marek dostępnych w Centrum Handlowym Posnania. Kwartalnik zwraca także uwagę na stylizacje urodowe z pokazów i backstage’ów. Śledzi rodzące się tendencje w designie, pokazuje, jak podróże wiążą się z modą i projektami wnętrzarskimi kreując nowe kierunki przyzwyczajeń zakupowych konsumentów.


Magazyn dedykowany jest osobom poszukującym inspiracji, otwartym na nowe zjawiska i trendy, zwracającym uwagę na detale i świadomym swojego stylu. Nie prezentuje treści oczywistych i powszechnych. Zupełną nowością w przypadku tego typu publikacji są rozbudowane przedmiotowe kompozycje, w wysublimowany sposób prezentujące ofertę sklepów, a także autorskie sesje zdjęciowe.


„Posnania” ma wymiar interaktywny. Projekt objął stworzenie mobilnej aplikacji w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), co pozwoliło w nowatorski sposób rozwinąć treści publikowane na łamach magazynu o specjalne materiały video i zdjęcia.


Publikacja jest dystrybuowana w wybranych salonach sprzedaży prasy, biurowcach, punktach usługowych oraz bezpośrednio do domów i mieszkań na terenie województw wielkopolskiego.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...