Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Valkea Media tworzy magazyn Posnania

Witold Sokołowski, 2016-10-25 15:14:04

Valkea Media tworzy magazyn Posnania

Na rynku dostępny jest już pierwszy numer magazynu „Posnania”, przygotowany przez dział Custom Publishing grupy mediowej Valkea dla nowo otwartego centrum handlowego w Poznaniu. Charakter publikacji inspirowany jest modą uliczną wielkich miast związanych z Tygodniami Mody. Oprócz dużej zawartości oryginalnych treści kontentowych, obejmuje także dedykowane sesje zdjęciowe i propozycje zakupowe najemców Centrum Handlowego Posnania.


„Posnania” to magazyn o ludziach i dla ludzi. Pokazuje modę poprzez zjawiska socjologiczne, wyszukuje trendy z cyklu it, propaguje dopiero tworzące się tendencje w branży. Zawiera historie ludzkich pasji, sylwetki projektantów i propozycje modowych must-have. Relacjonuje nowości ze światowych pokazów mody zilustrowane zdjęciami produktowymi marek dostępnych w Centrum Handlowym Posnania. Kwartalnik zwraca także uwagę na stylizacje urodowe z pokazów i backstage’ów. Śledzi rodzące się tendencje w designie, pokazuje, jak podróże wiążą się z modą i projektami wnętrzarskimi kreując nowe kierunki przyzwyczajeń zakupowych konsumentów.


Magazyn dedykowany jest osobom poszukującym inspiracji, otwartym na nowe zjawiska i trendy, zwracającym uwagę na detale i świadomym swojego stylu. Nie prezentuje treści oczywistych i powszechnych. Zupełną nowością w przypadku tego typu publikacji są rozbudowane przedmiotowe kompozycje, w wysublimowany sposób prezentujące ofertę sklepów, a także autorskie sesje zdjęciowe.


„Posnania” ma wymiar interaktywny. Projekt objął stworzenie mobilnej aplikacji w technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR), co pozwoliło w nowatorski sposób rozwinąć treści publikowane na łamach magazynu o specjalne materiały video i zdjęcia.


Publikacja jest dystrybuowana w wybranych salonach sprzedaży prasy, biurowcach, punktach usługowych oraz bezpośrednio do domów i mieszkań na terenie województw wielkopolskiego.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...